heb ik al geprobeerd, maar mevrouw is echt van de klok en meer voeding heeft geen zin want ze drinkt het niet op
Nou het tempo ligt laag terwijl het nu niet zo druk is... Ik ga nog maar wat funny pictures posten zodat het wat sneller gaat anders kom ik nergens aantoe
Hier hadden we vanaf het begin af aan al moeite met 6 flessen er in krijgen dus naar de 5 flessen was voor ons heel makkelijk. Misschien proberen er per fles wat extra in te doen en als ze stopt met drinken boertje laten doen en opnieuw de fles aanbieden. Dat wil hier namelijk wel eens helpen als hij half slaapt en ineens bedenkt dat hij de fles niet meer wil, half uur later bedenkt hij dan namelijk dat hij de fles toch wel wil hebben
Jah ik ben er niet moeilijk in hoor. Ik ben ook niet oncker als ie weinig drinkt ofzow... Maar misschien komt het ook omdat ik al ervaring ermee heb.. Weet niet... Ik zie het altijd wel, zolang ie het nog doet vind ik het best
ik moet ook eerlijk toegeven dat ik er niet onzeker van wordt hoor, ze groeit goed en poept en plast goed
Zow hoef je een kind ook niet te knijpen trouwens... Dit is nog leuk ook zoiets als dwergwerpen maar dan anders
die had ze gisteren ook aan tot de laatste fles voordat we naar mijn moeders verjaardag gingen....toen heeft ze hem lekker ondergespuugd...
nou moet nog 20 pag bijlezen maar het wil maar steeds niet lukken om alles ineens bij te lezen. ook nu word ik weer onderbroken. krijg zo (met 10 min)onverwacht visite en oet voor vanmiddag ook het hele huis schoon en rommelvrij hbben. want we ween sinds vrijdag dat we een woning mogen bezichtigen op donderdag en die is dan na een bod voor ons. we weten nu al dat we hem nemen/hebben omdat alle anderen nee gezegd hebben omdat het een woning is waar heeeeel veeeeel aan moet gebeuren. en dat is juis een project waar wij p zitten te wachten. vorige week woensdag zijn we al bij de hypoteker geweest om te kijken of het financieel haalbaar is en dat bwas geen probleem. maar doordat we gaan bezichtigen oeten we onze eigen woning vanmiddag aan een aankoop makelaar showen, want dan kan die donderdag de woning in de verkoop doen. de mensen uit die woning waar wij in willen laten ons alles snel beslissen omdat ze na ons nog 20 op de lijst hebben staan en wij warenal nr 8. dus er zit wat druk op. verder zulle we waarschijnlijk mx een half jaar krijgenom daar in te komen en onzewoning te verkopen. dus op elk vlak staat veel druk. hierdoor krijg ik hetvoorlopig dus extra druk. pobeer gewoon wel mee te lezen en te reageren maar soms zal het dus even niet lukken.
Ach maakt helemaal niet uit hoor, ga jij maar rustig aan doen en naar je visite Klinkt idd wel leuk dat huis en als er veel moet gebeuren en je vind het leuk om het op te kanppen (is het ook) is het helemaal casi natuurlijk... Nou eeeh.... DOEI tot vanavond ofzow