Ik weet hier ook niet meer wat te doen moet ik zeggen....het wisselt wel hoe vaak hij eruit komt, maar hij komt er gewoon uit . De ene keer kan ik 'm zo terug brengen en de andere keer maakt hij een hoop heisa (zoals vanochtend, want toen werd Joost er zelfs wakker van ).....vervolgens slaapt hij dan vaak wel weer, maar ik weet niet hoe ik hem duidelijk kan maken dat hij gewoon in zijn bed moet blijven (en NIET moet roepen)..... Het lijkt wel of het een gewoonte is nu, of zo .
haha mijn vriend moet daar helpen verhuizen van loods naar loods ze hebben nieuwe loods naast hun huis gebouwd
ik had vorige maand 34.50 gewonnen. dus daarvan weer een lot gekocht maar dat was dus geen succes. nu kies ik volgende keer gewoon weer mijn eigen eind cijfer. bij de tabakshop kunnen ze t duidelijk niet
die stonken hier sowieso al. alleen wat scherper van lucht maar ik heb hier ook nog een varken in huis als man dus ben t wek gewend haha
weet jij trouwens hoe het zit met de PSZ als ze er 2 weken niet zijn moet je dan het volle bedrag betalen?
En als vriendlief eens alleen met de trein gaat en jij gaat met je moeder mee in de auto (is voor vriendlief wel niet gezellig, maar ja).....En hoe doen jullie dat met terug naar huis gaan dan?
ja iemand moet toch de schuld hebben haha. nee hun hadden de vije keus voor een eind cijfer omdat t met de loterij van 10 jan wel okay gegaan was, maar nu dus niet dus doe ik t in t vervolg zelf wel weer haha