mijn vriedn wil samen met mij dan zijn we ff alleeen hahah mijn ma zei dat ook al 1 in de auto en 1 met de trein dan rijd de vriend van mijn ma wel mee terug hij heeft ook nog een bus bij de deur staan rijden ze met 2 auto's
heb helemaal vergeten je te laten weten dat ze waren aangekomen, sorry . Ik heb er alles uitgehaald wat ik nog niet had (ongeveer de helft ) en de rest mag m'n buurjongetje uitzoeken wat ie al heeft en dan heb ik nog een klein vriendje wat ook de voetbalplaatjes spaart . Dus namens ons allen nogmaals bedankt .
Da's ook weer waar ja . Pfff.......wat een geregel.....en je vriend mag/kan natuurlijk geen auto rijden (of stel ik nu een voorbarige conclusie ).
graag 8), maar als je er iemand anders blij mee kan maken (en het spaart je de verzendkosten uit ) dan mag dat natuurlijk ook hoor!
dat is t m nou net, ik heb niemand in mijn omgeving die, die krengen spaart. dan maak ik er graag iemand anders blij mee, anders verdwijnen ze zo de vuilnisbak in
Dan wil ik ze graag hebben van je hoor . Zal ik anders de verzendkosten gewoon vergoeden? De vorige envelop zat ook behoorlijk wat aan postzegels op .
nou meiden ik ben edr weer vantussen. jeroen is weer thuis dus ga ff op de bank hangen. fijne avond en ik sdtuur de kaartjes morgen naar je toe liefs susanne
dames, ik heb ff meegelezen, maar ben zo moe dat ik bijna omrol van de slaap.. kga lekker beneden op de bank liggen tv kijken. fijne avond en tot morgen!
Daar zaten gewoon 4 postzegels op .......nou ja je moet zelf weten, maar ik maak het anders graag weer aan je over hoor!
Ik ga ook stoppen voor vandaag. Ga zo nog even wii-en (heb ik gister niet gedaan omdat ik vroeg ging slapen ). Ik hoop nogmaals dat ik morgen thuis ben als de postbode m'n wii-fit komt brengen, dan kan ik morgen lekker aan mijn conditie gaan werken . Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!