Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    we kunnen alleen maar hopen he, meer kan ik niet doen...helaas heeft hij het wat dat betreft voor het zeggen want je begint er niet aan als 1 van de 2 het niet wil

nou dan moet je nog een weekje wachten....wat hoop je zelf dan?

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou ja het is wel snel natuurlijk, en heb weer een kz gehad bij Marcus dus ik knijp hem een beetje omdat toen mijn oude litteken (van Lisette) zwaar op spanning stond! Maar goed denk als het niet zo zou zijn ik misschien toch wel beetje teleurgesteld zal zijn... Gek eigenlijk hoor!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik snap precies wat je bedoelt hoor!

:)

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Heb trouwens al wel een hint gegeven aan Fred dat we toch wel een beetje op een verkeerd moment bezig zijn geweest maar hij begrijpt het niet echt geloof ik... :( Nou ja ik wacht nu denk ik maar af tot ik niet ongesteld word hahaha en anders laat ik het denk ik

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

hier een waardeloze nacht gehad. Julian heeft wel heerlijk geslapen maar ik ben zo verkouden dat ik de hele tijd alleen maar aan het hoesten was daardoor kon ik weer niet slapen dus ben uiteindelijk maar beneden op de bank gaan liggen zodat julian er niet wakker van werd en roeland normaal door kon slapen. Uiteindelijk denk ik 2 uurtjes geslapen ofzo :( Vanmiddag ook geen tijd om op bed te gaan liggen want moet over een uurtje weg met 1 van de honden :(

einde ego bericht!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mannen snappen dat niet zo gauw, zodoende heb ik mannetje toen ging testen niks verteld, want hij snapt het toch niet

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    meid beterschap....ik hoop dat je vandaag toch nog een paar uurtjes slaap kan pakken

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ohhhh dat is vervelend! Vastzittende of kriebelhoest? Want als het kriebelhoest is heb ik wel een tip voor als je gaat slapen, het klinkt misschien eng maar ik doe dan altijd een antaflu in mijn mond zodat ik niet aan hoesten denk... Ik val dan vaak meteen in slaap, terwijl ik anders alleen maar lig te hoesten....

Wat moet je met de hondjes doen?

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Toch best stom, maar ook wel weer logisch want het is ook wel ingewikkeld die hele cyclus...
    Ik vertel het wel als ik niet ongesteld word, wil graag samen testen. Nou we zien wel hoe het loopt hier...

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat had ik vanacht al gedaan van die antaflu maar toen moest ik alsnog zo erg hoesten dat de antaflu de kamer door vloog :( Volgens mij is het een combi want ik voel het gewoon zitten als ik adem maar zodra ik ga liggen begin ik dus te hoesten maar zittend slapen kan ik niet. Nou ja we zien wel hoe het vanacht gaat.
    Moet met een hond naar de trimmer, hij is ontzettend aan het uitharen en moet de 28ste mee doen aan een show dus moet er dan wel normaal uitzien en als het goed is ben ik dan ook even van die haren af hoop ik tenminste.

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ohhh dat is jammer dat het niet werkte!
    Hoop dat je vannacht wat beter slaapt!
    Nou een keer wat minder haren is wel fijn denk ik zo :D Kunnen katten ook naar een trimmer ;)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    jaaaaa het is ook erg ingewikkeld als ze het niet interessant vinden he ;)

dan zou ik ook wel samen willen testen hoor...hebben wij de laatste keren ook wel gedaan hoor

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    weet je wat goed helpt tegen kriebelhoest codeine..maar dat is alleen op recept verkrijgbaar en je wordt er slaperig van dus oppassen met autorijden enzo

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

misschien even een receptje codeine vragen bij je ha?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb gelukkig geen katten :)
    wij zijn honden en vogel liefhebbers

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

was dus niet de enige haha

zelf nam ik de codeine alleen een half uur voor het slapen gaan dan kwam ik de nacht tenminste door
    overdag had ik het niet zo erg gelukkig

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hihi je hebt hetzelfde idee als ik :)

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hey hey!!
    ik lees allemaal verhalen over mannen die het niet willen of niet begrijpen, nou hier nog zo een hoor! pffff ik zie allemaal zwangere om me heen en het begint enorm te kriebelen maar als ik dennis moet geloven komt er nooit een 2e :cry: Iedere keer als Justin niet te troosten is of even een vervelende bui heeft is het van: nou ECHT geen tweede! hij snapt alleen niet dat hij me daar zo veel pijn mee doet :( ik wil heeel graag een tweede en die gevoelens zijn niet zo makkelijk uit te zetten, en dat wil ik ook niet. mannen....tis dat je ze nodig hebt voor een kind maar anders....

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou ik vind huisdieren sinds ik kinderen heb gruwelijk irritant! Ze verharen alleen maar (nou ja de katten dan) en een hond wil ik pas wanneer ik ouder ben en de kids uit de deur!
    Maar goed dit zijn ook niet echt mijn katten en ik vind ze vervelend omdat ze een beetje verwend zijn, daarom was het ook zo'n wonder dat hij op mijn schoot kwam zitten ;)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    net mijn reactie hihihi

ik heb codeine gebruikt toen ik pfeiffer had en ook zo'n ontzettende kriebelhoest icm keelontsteking
    ik sliep er heerlijk op maar ik heb het ruim 2 weken gebruikt dat ik op een gegeven moment moeilijk meer kon slapen zonder codeine....
    zeg maar een beetje verslaafd :(

maar het werkt fantastisch!

Share This Page