Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    voor jou geldt denk ik hetzelfde als voor mij...laten rusten en hopen dat je vent toch nog bijdraait
    iets anders zit er helaas niet op maar dat neemt niet weg dat je hem wel mag zeggen dat hij je met zo'n uitspraak erg pijn doet.
    Zo zei die van mij, als je een tweede wilt zoek je maar een andere vent
    :evil: :evil: :evil: ik ben volgens mij nog nooit zo kwaad geweest

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

weet je wat het ook is bij mannen (tenminste valt mij op)
    het is bij hun altijd zwart/wit oftwel ja/nee en een tussenweg is er niet.
    maar als het eerst het een is kan dat over een bepaalde periode dus ineens het tegenovergestelde zijn.
    geef de hoop dus nog niet op LIESJE jij dus ook niet.

ik weet van remco ook dat toen maud een half jaar was hij ineens kwam kom we gaan voor de 2e (dat kwam voor mij als een donderklap bij heldere hemel)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb een hekel aan katten die buiten komen...die poepen bij ons in de tuin en slaan onze vogels dood....
    en daarom hebben wij schrikdraad op onze schutting (geschikt voor koeien en paarden ahum :oops: ) en die moet de katten bij ons uit de tuin houden

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik kwam eens iemand tegen en die gaf als tip om je kind zijn speen op te laten sturen naar zijn/haar "idool". Zij had haar dochter haar speen op laten sturen naar K3 want ze had gezegd dat K3 spenen verzamelde en dan de kindjes die een speen stuurden een kaart zou krijgen van K3.
    Dus dat meisje zei na 1,5 week dat zij haar speen ook wel wilde opsturen, zo gezegd zo gedaan (naar een vriendin van die vrouw natuurlijk) en een paar dagen kreeg ze een kaartje van K3, zij helemaal blij hahaha!

Misschien helpt dat wel met Morris?!

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    justin is wakker aan het worden. heeft een uurtje geslapen en dat is voor hem al heeel goed! :D tja, slaap inhalen van vancht denk ik :(
    ga denk ik zo maar een stukje met hem wandelen. hij komt veel te weinig buiten. wat zal ik doen: hij past nog in de bak en dan kan hij evt nog in slaap vallen, maar kan ook de buggy erop zetten en kijken hoe hij dat vind. kan hij lekker rondkijken enzo.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Ik merk dat Marcus vaak 's nachts komt als er iets is, dus laatst was hij ziek en toen kwam hij 's nachts en bij zijn tandjes kwam hij ook 's nachts en zodra het over was dan sliep hij weer lekker door!
    Hoop voor jou dat het ook zoiets is!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zo is mijn vent ook super super gek met Rihanna hoor...maar hij wil ook 'gewoon' geen tweede erbij
    vind het ook zielig voor het kindje als hij/zij alleen blijft

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    OOOHHH wat een piep-opmerking zeg!!! ik denk dat ik een honkbalknuppel gepakt had!! wat een pummel zeg. echt, mannen!!
    en ja denk dat ik ook maar moet afwachten. miss als justin straks lekker gaat kletsen en lopen en dus voetballen met papa, dat hij wel zoiets heeft van, nou ja een kleintje erbij is wel leuk. Daar gaan we maar op hopen!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahaha, ja het is ook irritant! Ik hoef hierna ook geen huisdieren meer hoor! Ben er wel een beetje klaar mee!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    en zo zitten we allebei in hetzelfde schuitje!
    maar het is een kleine troost dat je in ieder geval niet de enigste bent met zo'n ongevoelige vent

11. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ja dat is hier ook zo. als een blad aan een boom kan hij zo veranderen van gedachten!! zo raar is dat!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja dat is leuk voor die kleintjes, en daar kunnen ze ook lekker in slapen hoor!

13. de mijne bgint juist steeds sneller te zeggen dat we voor de 2de kunnen gaan... eerst was t als jur 1,5 jaar is (eind jan '10) toen werd het december '09 en nu hoor ik al als jur een jaar is... hihi

oh ja sassa, die man was geen buurman aan de telefoon, die vent had ik echt nog noit gehoord en heb sinds 2 weken weer huis tel en niemand heeft het nummer nog.... (en heb vanmorgen geen mannen/auto's in de sloot zien liggen :D)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik geef het ook nog niet op...ik ga ook gewoon alles bewaren want ik was eigenlijk van plan om de hele boel op MP te zetten als hij toch geen tweede kind wilde hebben

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is voor mij dus een van de redenen om de katten niet os buiten te laten lopen.
    ik vind namelijk dat een ander geen last van mijn katten mag hebben.
    net zoals ik geen last wil hebben van een ander zijn huisdier.
    gister bijvoorbeeld kom ik thuis zitten 2 wielen van de buggy onder de hondestront $%$#&^%@$. heb niks tegen op honden maar dit vind ik wel zo smerig.

16. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ehm...dan moet hij dus al 1,5 maand iets onder de leden hebben!! ;)

17. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nee idd en hier kunnen we er lekker over zeiken en dat verzacht het weer een beetje!! ;)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    buitenlucht is heel goed voor ze en daar slapen ze wel goed op

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

die heeft nog niet echt een idool. dus helaas, maar met maud heb ik het ook afgebouwd eerst naar alleen met slapen (dat hoeft bij morris dus al niet) daarn alleen nog 's nachts en toen ben ik met stickers begonnen en dat ging prima.
    hoop dus dat dat bij morris ook werkt, moet me er alleen nog even toe zetten

20. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    miss toch zo maar even in elkaar zetten dan :D

Share This Page