Nou ja dan is het een kwestie van oefenen voor jullie Fred zei meteen na Marcus dat hij dit keer er minder lang tussen wilde laten zitten, dus ben benieuwd wanneer hij ermee aan komt. Hoewel hij na Lisette nooit echt gezegd heeft dat hij er weer voor wilde gaan, wel altijd grapjes maken. Maar ik was er nog niet aan toe en toen ik het voorstelde was het meteen goed! Nou ja vind het een VREEMD verhaal!
oh dat kan ik écht niet!! ook al zou er geen tweede komen, die kleertjes kan ik (nu) nog niet wegdoen hoor!! vind het al zo jammer dat hij het niet meer aan kan!!
Het is ook niet de schuld van de honden maar van de baasjes die hun hond midden op straat laten poepen en dan niet ff netjes opruimen! Ik kan me daar ook echt groen en geel aan ergeren!
ik ben ook heel kwaad geworden en hij heeft daarna zijn excuses aangeboden hoor tja er zit helaas voor ons beiden niks anders op dan wachten en wat ik van andere dames hier hoor van mannen die dat ook gezegd hebben die draaiden om als een blad aan de boom, dus voor ons is de hoop nog niet vervlogen. We moeten hoop houden!
heb nog een leuk plaatje van 2 foto's mijn zusje heeft een scrappagina gemaakt met daarop de foto van maud en 1 van sam allebei met dezelfde kleren en sam is op de foto een paar weken jonger zoek hem ff op
Ja het is denk ik wel ff zwaar! Nou ja goed ik geef Marcus ook alleen zijn speen met slapen hoor! Of wanneer hij overstuur is maar dan wil hij vaak geen eens die speen! Hoop dat het een beetje vlot verloopt voor jou (en voor mij ook met der tijd)
2do list: jurre aankleden jurre voeden (maar moet bijna alweer) groentehapje maken op voorraad sporten stofzuigen de was opvouwen was opruimen keuken sopje badkamer was aanzetten douchen vaatwasser veel te doen dus maar begin maar met een bakkie koffie
ook al geprobeerd zit denk ik even niks anders op om het voorlopig zo te laten en dan straks weer proberen met afbouwen. miss toch tanden en die kunnen lang duren heb ik gehoord
ik heb ook een hekel aan mensen die hun honden op de stoep laten poepen.... ik moet eerlijk toegeven dat wij nooit de hondepoep opruimen maar die van ons poepen altijd netjes in de bosje waar niemand er last van heeft
Ik bewaar ook alles! Heb bijna alles (wat nog goed was) van Lisette nog en van Marcus gaat ook zorgvuldig de doos in Vind het veel te zonde!
juist en dan wordt je weer een beetje opgebeurd door de meiden hier en dan kunnen we er weer even tegen
redelijk... 1x voeden en 1 x een speen erin een muziekje aan en toen viel hij gelukkig ook verder in slaap... hoe was de jouwe? waren je (.)(.) al geknapt toen je thuiskwam?