Jah dat is dus ook het probleem tussen mij en Yaron, even eigenwijs en koppig en elkaar eruit lullen hahaha... Ach t houdt het spannend moet ik maar denken
Wat leuk en spannend! Grappig trouwens wij hebben ons huis noujuist verkocht omdat er nog zoveel aan moest gebeuren en dat zagen we nu niet echt zitten met de kleine en drie honden erbij en jullie kunnen niet wachten om een 'opknapper' te kopen Is het nieuwe huis ook in coevorden?
he dat komt me bekend voor, wij zijn ook allebei erg koppig en eigenwijs en willen allebei altijd het laatste woord hebben
Haha ik stuurde m gister een smsje of ie vandaag wou komen toen stuurde die terug AMEN Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
nee hoor je bent niet alleen! Vraag me af waar die bitchfight dan wel om ging, zag er wel pijnlijk uit...
Jah behoolrijk die kreeg een dikke klap in dr gezicht, maar ze staat ook gewoon heel geanimeerd te praten en in ene BWAM!
dank je, ben alleen nog de moed aan het verzamelen om op te staan van de bank, naar buiten te lopen en brood uit de vriezer te halen.