ik hoef het hier voorlopig niet meer voor te stellen want dan krijg ik alleen maar nee te horen en daar heb ik voorlopig even genoeg van dus ik begin er niet eerder weer over dan dat Rihanna 1 is geweest
nou ik ga ervandoor. ff stukje wandelen. kijken wat hij ervan vind! doei doei meiden miss tot straks en liesje, we krijgen ze nog wel zover met een beetje geduld!
degenen die het netjes doen worden altijd de dupe van degenen die de honden zo op straat laten poepen
hahaha ja ik ben gelijk an de machine gegaan en had 250 cc hahaha hier echt een supernacht gehad gijs kreeg net zijn papfles toen ik thuis kwam en werd pas wakker om 9 uur dus dat is echt super!! wat vond daaf van je haar?
Tot je straks Rihanna thuis krijgt, jaar of 6 met hondepoep aan de schoen vanuit de bosjes Ik speelde als kind altijd in de bosjes...
doei! er ligt er nu een te kletsen in bed ! nog nooit meegemaakt dat hij zo wakker werd! altijd huilend! nu ben ik echt weg!
hey meiden hier een rare nacht youame om 20.00 naar bed gedaan en ze sliep al half dus bleef liggen om 23.00 lagen we net een kwartiertje in bed kwam ze er weer aan in der eigen bed kregen we der niet een possie huil partij dice werd er bijna wakker van maar kon m gelukkig nog net met speen weer in slaap krijgen heeft ze even bij ons gelegen ofja even om half 3 sliep ze nog niet en was druk aan het spelen bij ons op de kamer ik schrok wakker want ze had mijn telefoon gepakt en ging melodietjes afspelen mijn vriend is met haar naar haar kamer gegaan en om half 7! kwam hij pas terug in bed en zei dat ze net pas sliep zucht waar haald ze zoveel energie vandaan ze was gister ochtend om 9.00 wakker en heb der de hele dag wakker gehouden en om 10.00 was ze alweer wakker vanmorgen en loopt nu te zeuren om thee
Jeetje meid, wat ontzettend vervelend zeg! Moet eerlijk zeggen als ik dit zo lees ben ik zo blij dat Lisette heerlijk doorslaapt en gewoon naar bed gaat als ze toch wakker word!