mijn laatste berichtje was om 14.31 en 5 minuten later was het afgelopen lang leve buddys en hyves hahahaha
was dus ffnieuwsgierig of we al weer online waren en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we zij er weer. zo heb het eten klaar ga nu dus eten tot straks
Zo he ik hoef maar 2 pagina's terug te lezen! Volgens mij is het vastgelopen vandaag... Ik had uiteindelijk weer ff een instort moment, voelde me down en klote dus ben met de kids naar Fred in de winkel gegaan en daar heeft Fred Lisette ff bezig gezet zodat ik zelf rustig boodschappen kon doen! Kwam ik nog een zeikvent tegen, ik reed iemand anders bijna aan met de kinderwagen en had mijn excuses aangeboden. Zegt die kerel achter me rug: "die mevrouw heeft zeker nog niet haar rijbewijs voor die wagen" (normaal kon ik er misschien wel om lachen maar was echt mega chagie) dus ik kijk best boos om en hij begon me te roepen dus ik had vriendelijk maar chagerijnig gezegd dat ik hier GEEN zin in had en ik het gezeur van andere mensen nu wel eens zat was! Het was een oude meneer dus misschien niet zo netjes maar ik ben het zo zat mensen die zich met anderen bemoeien! Dus het luchtte wel redelijk op
De update van Patries: Ik had haar zoals ik KK had verteld van de week gebeld maar toen zat ze bij de kapper. Vanmiddag belde ze me dus op mijn mobiel. Haar moeder ligt dus al weken in het ziekenhuis op de IC want ze hield vocht vast. Het was zelfs zo erg dat haar hart en longen gewoon in het vocht dreven en haar lever begon al uitvalsverschijnselen te krijgen. Nu is ze sinds ze in het ziekenhuis ligt al 7 liter vocht kwijt geraakt. Ook is haar moeder hartpatiënte dus das dan ook niet zo fijne bijkomstigheid. Iedere dag is Patries dus in het ziekenhuis bij haar moeder alleen de bezoek tijden zijn zo onhandig dat ze altijd in de spits staat. Met haar clusterhoofdpijnen gaat het ook niet goed. Ze heef tze aan de lopende band en toen ik haar vanmiddag sprak was ze op weg naar de neuroloog voor een extra afspraak. Met Nilo gaat het best aardig. Hij heeft nog wel last van benauwdheid nav dat RS virus en gebruikt nog pufjes. Hij eet wel goed muv zijn groente want dat krijgt ze er met geen mogelijkheid in. Ook is hij in gewicht weer aardig aan het aankomen alleen het CB maakt zich zorgen en daarvoor moet ze maandag extra langs komen. Het CB heeft nl de RS periode niet meegemaakt waar hij zo was afgevallen dus toen ze daar laatst kwam schrokken ze zich een hoedje. Met Björn spelen er ook een aantal dingen maar ze heeft me gevraagd of ik daar niet over wil uitweiden op het forum dus dat respecteer ik. Dus al met al zit ze weer eens in roerig vaarwater en heeft ze sinds Nilo zo ziek is nog geen moment rust gehad. Ze doet ons allemaal de hartelijke groeten en heeft beloofd dat ze me snel weer belt als het weer wat beter gaat met haar moeder.
Karsten heeft er sinds de laatste week ook inene 4 tot 6 op een dag en dan niet een flatsje er in nee gewoon helemaal vol.
Ik moest gelijk aan Esmée denken. Ach hh taken je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Dan kan ze als jij met een dikke buik loopt je wat ontlasten.
Was ff de kids naar bed brengen! Ja nog steeds wat down, Lisette is erg "zenuwachtig" door school en verjaardag dus is af en toe een beetje vervelend... Maar nu ligt ze in bed dus ik kan ff rusten!