Nou behoorlijk heftig als ik het zo zie! Wens haar maar sterkte maar dat zal je wel gedaan hebben namens ons!
Ik zou het echt niet weten. Ik gebruik ze niet voor Karsten. Wel voor Maarit maar zij zit al in 110/116 dus daar kan Nikita 3x helemaal in.
wat een verhaal weer over patries, het zit d'r niet mee he? komt het door de stress dat die clusterhoofdpijnen opspelen?
Nou hier ook zeg! Billen helemaal rood. Vandaag heeft hij me gespaard maar tot en met gisteren had hij elke dag 6-7 keer een poepbroek en stinken ale:
Arme patricia!! hele dikke knuffel voor haar! als je haar spreekt smst wil je haar dan een knuf geven van mij!
heb hier een vreetzakkie meneer had vanmiddag een groentehap (rijst/doperwt) en een halve boterham, bv, halve soepstengel, en nu dan kleine rijstwafel.. meloenbanaanhap daarna nog trek dus geprakte halve banaan en nu nog halve boterham met jam... lekkere trek dus!
Bij Karsten ruik ik ze niet altijd. Misschien omdat zijn tandjes nu door zijn of door zijn verbeterde groente eetpatroon.