precies! jam was nu voor het eerst, maar vond ie erg lekker! (cb zei dat dat kon, dus dacht probeer het ff) alleen is het wel meer een fruittypje, groente is meer een strijd hoor!
Ik loop al dagen met een voorhoofdsholteontsteking wat niet echt door wilt zetten. ik heb er iig geen koorts bij. Maar voel me wel blehhhh. Daarom heb ik ook niet zo'n trek. Heb net ook al twee keer naar de wc kunnen rennen en ik heb me een dorst alsof ik al de hele dag niets gedronken heb.
frustrerend!! had ik ook met oorontsteking 2 weken terug, maar gelukkig deed antobiotica wel veel goed!
Is de site bij jou ook zo traag? Moet soms wel een minuut wachten voordat ik op een quote kan reageren. Je oorontsteking is nu weg?
pff nou ik voel me anders ook niet geweldig hoor, heb last van (hoe noem je dat... als je de griep hebt kun je bijna niks op je huid verdragen of als iemand over je arm strijkt dat dat zo'n raar of pijnlijk gevoel geeft) daar heb ik dus last van, en last van hoofdpijn en beetje misselijk. hopelijk gaat het bij mij niet doorzetten want heb morgen de hele dag cursus en van het weekend moet ik naar de prinsenresceptie in ons dorp. maar goed ziek is ziek. ben er weer vandoor. misschien tot morgen en andres tot vrijdag
Ik ga hem afsluiten voor nu. Eerst even Karsten naar bed doen en ik zelf zal er ook zeer bijtijds in liggen. Iedereen een fijne avond nog.
ja oorontsteking is nu gelukkig weg! ben nog een week doof geweest aan 1 kant, maar kan nu gelukkig weer helemaal goed horen! site beetje sloom, maar niet wat jij zegt!
Zo he! Die eet echt veel! Marcus krijgt hier 's morgen een fles met pap (hij houdt niet van pap) dan fruit met wat sap, dan een klein stukje brood (hij kan het echt nog niet zo goed eten) en even later weer een fles, dan groente met een toetje en als laatste een fles met weer wat pap. Volgens mij is dat wel minder dan Jurre krijgt of niet?
Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje blij ben om te lezen dat Maarit ook vervelend is. Niet dat ik het leuk vind voor jou, maar denk vaak dat het aan mij ligt dat Liset zich zo gedraagd maar nu leer ik wéér dat het echt de leeftijd is! Please zeg me dat het hierna alleen maar beter gaat worden?! [-o<
Nou joh ik heb tot nu toe nog nooit gehad dat ik echt kokhalsend een broek moest verschonen zeg! Zo smerig!
jurre begint met bv, dan groente of fruit, halve boterham en wat bv daarna bv fruit met bv en halve boterham met wat fruit erop en voor het slapen bv (als ik gekolfd heb, met rijstebloem erdoor anders van de tap) en tussendoor soepstengel enzo....