op de opvang krijgt hij ook afgekolfde melk! en 11 maanden gaat me te ver hoor van die kinderen die mijn trui optillen om bij mijn I(.)(.)I te komen, nee hoor!
Hahaha nee dat lijkt mij ook niks! Had graag langer bv gegeven maar ben blij dat ik de stap gezet had, volgende ga ik meteen fles geven! Heb respect voor de mama's die het geduld wel op konden brengen en zich niet uit het veld lieten slaan door alle onzekerheden!
Zo we hebben Rick's kamer eens omgegooid om te kijken of hij dan wel doorslaapt......in de hoop dat hij nu niet uit bed valt . Heb hem alleen al 3x terug moeten leggen nu .....nou ja, nu is hij stil . Oh nu heeft hij een hele lange vrije zijde om in bed te klimmen en waar klimt hij in bed......op dat kleine stukje waar geen bedhekje zit .
En Joost is weer net een zeehondje, blaft/hoest de hele boel bij elkaar . Heeft vandaag ook al weer de hele dag 38(+) . Nou ja, nu maar even een flesje en dan lekker naar bed.
Ja meid dat is logisch dat je het zo voelt, maar van de andere kant je hebt het zo lang gegeven, al het goede van jou heeft hij nu echt wel in zich! Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt, echt waar!
Weet ook niet hoe dat moet met een foto, bij mij zegt ie ook steeds teveel pixels terwijl ik hem echt kleiner heb gemaakt Ach ik laat het er lekker bij!