Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Maar hoe lang duren die regeldagen dan? Of hoe lang hebben ze last van een groeispurt?
    Heb jij trouwens ook dat Indi overdag minder slaapt?

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nog een paar maandjes wachten, maar we willen niet al te lang wachten om voor een tweede (en laatste) te gaan.

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoelang ze duren weet ik niet. Indi heeft vanaf gister dat ze echt om de 2 uur aangelegd wil worden. Dacht dat het kwam omdat ze heeft doorgeslapen maar vanacht heeft ze niet doorgeslapen, ze kwam zelfs 1 keer meer en vanochtend komt ze ook om de 2 uur! Ik hoop dat die regeldagen niet lang duren want je komt bijna nergens aan toe zo :) Indi slaapt echt heel verschillend, soms gewoon echt letterlijk de hele dag maar soms is ze ook gewoon heel erg wakker. Meestal gaat ze na het badje s ochtends een paar uurtjes slapen maar dat wil ze vanochtend niet doen.

4. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Hallo Lieve Dames,

Sorriej voor mijn lange afwezigheid, maar internet en pc liggen er bij mij thuis uit, dus moet nu via mijn schoonouwelui kleppen hier.....

Zal even wat foto's plaatsen in mijn album, maar ben dus ook die site kwijt waar ik ze kon aanpassen, kan iemand mij die opnieuw toesturen ?

Verder van alles gebeurt, heb mijn zus terug gevonden na 17 jaar geen kontakt gehad te hebben en woensdag ga ik haar voor het eerst weer zien dus spannend allemaal.... Heb dus ook pas te horen gekregen dat ik tante ben van 2 neefjes en 1 nichtje.....
    Ondertussen ook de verjaardag van mijn middelste gevierd, die is nu dus 5.....

Nou verder wat relatie-probleempjes, hoop dat het goed komt, want wil hem niet kwijt maar zoals het nu gaat ben ik er echt bang voor :cry: :cry: Maar jah....

Hier verder alles goed?

xxx Nance

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

voordat bij ons de derde kwam zeiden wij ook altijd 4, maar hoe dichter bij dit kwam hoe meer twijfel er over die 4e kwam en vlak na de bevalling keek ik naar de wieg en toen wist ik het ook zeker dat er geen 4e komt. remco had het al een paar maand eerder. het is ook om praktische en financiele redenen hoor. we hebben nu nl alle ruimte (financieel en materialistisch gezien) en dat willen we zo houden.

maar toch vind ik het wel jammer hoor dat dit hoofdstuk afgesloten is nu.
    zal ook altijd wel zo blijven denk ik.

6. kwebbels

-Indi in bad doen Gedaan
    -douchen Gedaan
    -Stofzuigen/stoffen/opruimen
    -Dingen regelen voor school mee bezig
    -Oppasavond regelen met schoonmoeder
    -Vriendin bellen voor een kop thee
    -Naar het winkelcentrum
    -Bedenken wat ik vanavond moet eten Gedaan
    -Strijken(maar dat staat natuurlijk als laatste op mijn lijstje Dus als ik daar niet aan toe kom, so be it

Oke thnk god ik ben gedouched. Was ff een minidouchje want Indi is nog steeds wakker..Nu ga ik ff opruimen en stofzuigen!

[/b]

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je
    had ff geen zin om het na te zoeken :oops: lui hè

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

nog gefeliciteerd met je vermaanddag JOOST

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha wat ga je eten vanavond?
    ik dit: [​IMG]

Lekker snel en simpel :p

10. kwebbels

Nance spannend dat je je zus weer gaat ontmoeten. En wat vervelend van je relatieproblemen :( Bedenk wel dat elke relatie af en toe een dipje heeft en het vaak wel weer goed komt!

ML; Een maand ongesteld :confused: Ik ben nu bijna klaar met vloeien godzijdank dat werd ik ook zat maar ik word volgens mij een deze dagen ongesteld. Heb wat puistjes en ben erg opvliegerig en ik zoek ruzie (aldus mijn man :lol) Gister heb ik hem ook nog even flink de les gelezen omdat ik vond dat hij te ang weg bleef :oops: Ben normaal niet zo dus ik vrees dat ik ongesteld word....Ik voel me ook wel een beetje schuldig tegen over mijn man over dat ik gisteravond zo overdreef :(

11. kwebbels

We hadden gister chinees en dat ga ik maar opbakken :( Hoef ik ook geen boodschappen te doen..

12. monkeylove

www.fotoverkleinen.nl

Wat een hectische tijden voor jou zeg. Hoop dat alles goedkomt tussen jou en je vriend/man... [-o<
    Maar wel superleuk dat je je zus weer gaat zien na 17 :confused: jaar! En dat je, als klap op de vuurpijl, nog tante ook blijkt te zijn, gefeliciteerd :)

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

schatje

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja 3 kids is toch ook mooi om te hebben zo! Maar kan me voorstellen dat je dat zo voelt hoor!

Nou dat hij 4 kinderen wil betekend niet dat ik dat wil hoor! Ik vind 4 kinderen best veel eerlijk gezegd, maar ik zeg nooit nooit! Maar 3 zou ik er zeker wel willen, ben zeker nog niet klaar om het zo maar te zeggen!

15. monkeylove

Jah echt klote en hier hetzelfde. Ben zo sjaggerijnig en aangebrand. Yaron moet het echt ontgelden. Ben gewoon zo labiel als de pest daardoor. Denk dak maar eens een overdosis staalpillen neem :) Kan je die trouwens gewoon zo halen?
    Maar ik had ook niet verwacht dak t zo lang zou zijn hoor...
    Want ik vloeide verder niet meer toen ik het werd... Dus ik dacht, ach een weekje en niet langer die ongein, maar NIET dus!

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zou zelf ook een beetje naar Marin kijken. als je haar wakker maakt drinkt ze dan de fles leeg of laat ze dan altijd wat staan en hoe doet ze het 's nachts als je het dus op je eigen manier doet. en blijft ze goed groeien en luiers volwerken.
    kortom doe het een beetje op je moederinstinct.
    zelf denk/vind ik dat het niet op een half uurjte aankomt, maar ja wie ben ik omdat te zeggen.

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoe ben je er trouwens achter gekomen? puur door die vloeiingen. en hoe en door wie wordt dat bekeken? Gyn met echo?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola kep bijgelezen maar ben zo suf dat niets is blijven hangen...
    Zag wat TO DO lijstjes voorbij gaan...
    Nou ik had maar 1 missie, alle felicitatiekaartjes die Tygo gekregen heeft inplakken in een plakboek...sloop ik gewoon mijn PriTTroller! Dusss was bijna klaar en nu zit nog niet alles ingeplakt!

Ff naar de super geweest en verder doe ik niets...tja voor Tygo zorgen maar ja dat is standaard.

Strijken...ik ZOU dat kunnen doen maar ik ben in STAKING, Hugh heeft dit weekend geen reet gedaan terwijl ik niet lekker was en gezien ik alleen zijn werkoverhemd zou moeten strijken (echt 2 sec. werk van dat stof wat amper kreukt) dus doe ik ook niets voor hem (lkkr kinderachtig maar ;t zij zooo)

Mika ik hoop dat alles nu beter gaat qua bloedingen enzo.

Nance leuk dat je ff om het hoekje komt kijken...wel een toestand allemaal maar het komt allemaal wel goed meis! Enne wat leuk van je zus!

ML...weer zwanger! ! is dat geen teken dat je er mss toch nog 1tje wil ;)
    Enne een maand ongi! ! ! Ik ben nog helemaal niet ongie geworden ? Nou had ik al voor mijn zwangerschap een lange cyclus dus wie weet is ie nog wel langer geworden hihi.

Lovleykids, kep je CB afspraak van Sam aangepast...
    Ga zo ff de lijst plaatsen!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

is toch geen probleem? kennen jullie elkaar verder ook in reallife of alleen online?
    leuk trouwens kun je ook makkelijk bij elkaar op de koffie, maar hou ons wel op de hoogte hè

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

stukje taart erbij
    gefeliciteerd met je vermaanddag Eline

Deel Deze Pagina