het is echt geen opgeven hoor! je moet doen waar je je goed bij voeltl, want daar is je kind ook beter bij gebaat. dus wil je nog ff doorgaan doe je dat maar wil je stoppen doe je dat. mijn laatste kraamhlp deed alleen nog een ochtendvoeding puur voor de intimiteit en dt kindje was bijna een jaar en dan zou ze stoppen want dan had ze het eerste halfjaar volledig bv gedaan en het laatste halfjaar dan die 1x op een dag. misschien is dat een idee maar nogmaals doe dat waar jij je goed bij voelt
nou ben benieuwd wat je ons morgen te melden hebt succes vannacht en straks/zo veel plezier met de fit
Ohh had je dat gemist? Nou nee niet echt maar volgens mij kan ik het wel zijn. Ik ben volgens mij heel vruchtbaar, en we zijn wezen rollenbollen rond mijn vruchtbare dagen (slik geen pil ivm pd en geen rubbertje ) maar ik had de laatste tijd een nogal onregelmatige cyclus dus ik weet het niet zo goed... Heb wel wat last van kwaaltjes maar ja kan het me ook inbeelden natuurlijk
mij wil het aleen met psp lukken en absoluut niet met tinypic en photobucket. ik maak vaak eerst een uitsnede van wat ik al avatar wil hebben en daarna ga ik het formaat wijzigen. maar goed dat is dus niks anders als dat van jou ramoontje