Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

o o spannend
    nog 6 dagen

2. meiden ga eten, doeidoei

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

o o spannend
    nog 6 dagen

4. dat had ik bij esmée wel... 1 weekje nadat ik over was gestapt sliep ze door dacht ik

5. nog6

6. nog5

7. nog4

8. 3 nog maar

9. doei

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

vind het knp van je hoor

bij maud kon ik het nog wel opbrengen maar bij morris kon ik het na een week echt niet meer en bij sam wou ik het niet eens proberen.

ik vind dat het zo zwaar beladen wordt als je wilt stoppen, het is net alsof men dan denkt dat je de makkelijkste weg kiest. en dat terwijl het juist een hele grote stap is om te zeggen tot hier en niet verder.
    ik heb er bij morris 3 dagen over gedaan om te zeggen en nu stop ik en dat alleen maar omdat ik bang was voor de commentaren uit de omgeving

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

nog 1
    dan mag je weg ;)

eet smakelijk

12. ooh de laatste nu ben ik weg! :D

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

toch nog gezien hahaha
    nou eet smakelijk en tot de volgende keer

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik doe er nog 2

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo dit is mijn laatste post van vandaag
    ga u de film step up kijken
    moet ook nog ff wasje ophangen

fijne avond slaap lekker en tot...

16. ik denk er ook aan hoor om bij deze de fles gelijk te gaan geven.. bv is me door de bevalling zo zwaar gevallen. het was goed te doen hoor, daar niet van.. maar mijn energie was op!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik zeg altijd, zodra iemand een kindje krijgt dan bemoeit ineens de hele wereld zich met jou! Kan iemand anders het schelen waarom jij flesvoeding gaat geven?! Maar ik begrijp het wel hoor, het is moeilijk! Ik kreeg een keer een heel betoog van iemand die ik eigenlijk niet eens ken over waarom bv goed is en dat ik er nog wel mee kon beginnen (was inmiddels al 3 maanden gestopt).
    Ik begin er ook niet meer aan, ik vind het erg moeilijk als je al een kindje hebt rondlopen, zeker tijdens die regeldagen!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ben ik ook met 1 oog aan het kijken hihi, maar ik ga nu met 2 ogen kijken!

Meiden weltrusten voor straks!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik wilde nu al meteen beginnen maar heb me toch weer om laten praten, en ja het is ook beter maar ik vind het te zwaar! Met Lisette ging het niet (ook door het overlijden van me oma) en met Marcus uiteindelijk ook niet omdat hij continu aan de borst wilde en Lisette helemaal wiebelig werd ervan! Had bv genoeg hoor als ik de mensen mag geloven maar nee ik doe het niet meer!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hij is een beetje traag geloof ik...

Deel Deze Pagina