zo, ik ben bij en iedereen is weg? nou, dan ga ik nog maar ff spelletje doen! doei allemaal... miss tot straks...
Laatst bij mijn ouders op de thee en Indi kreeg een puntje honing van mijn vader (die wist niet dat ze dat dus niet mocht) ze vond het heerlijk
Hier krijgt ze al een hele boterham op een dag..Heerlijk vind ze het Ze krijgt de stukjes ook wel goed weg..
zo ben weer bij. Heb nergens op gereageerd want heb de puf er gewoon niet voor, net wel even geslapen op de bank met een antaflu in mijn mond en dat ging beter als gisteren dus ik heb hoop voor vanacht. Ga nog even wat drinken en dan naar bed, morgen weer optijd eruit om te werken en dan zien we wel hoe ik de dag door kom. Is het bij jullie trouwens ook zo glad? Zie er echt tegenop om morgenochtend zo vroeg te gaan rijden maar ja gelukkig is het dan rustig op de weg.
Hier krijgt ze verschillende dingen op brood (tenminste daar ging het over toch?) Leverpastei, jam, smeerkaas...
Hey ingrid, werkse morgen. Ik moet morgen ook van 9 tot 6 werken en dan gelijk door naar school. Drukke dag dus! Ik ga ook lekker naar bed..toedeloe