Nou ik weet van mijn neefje dat ie het kreeg dus vandaar. Maar echt zeker weten doe ik het niet, maar ze vind het heerlijk en ze heeft er geen krampjes van!
Oh ja appelstroop mogen ze ook..Ik geef trouwens stukjes brood met een vork want anders plakken je handen zo erg
goede morgen allemaal. hier weer een matige nacht volgens mij of ik heb zo vast geslapen, heb volgens mij dikke wallen onder mijn ogen en moet over 3 kwartier naar de cursus. ga even klein beetje terug lezen.
@ramoontje: en hoe vond je de wii fit? heb het gister avond nog even snel 20 minuutjes gedaan hihi, vanavond ga ik denk ik wat langer heb vanavond toch niks. maar ga nu afsluiten moet er nog eentje uit bed halen en de fles geven
Goedemorgen! Julian heeft een super nacht gehad, hij zit nu op 3 flessen en dat gaat helemaal super! Zelf een mindere nacht gehad maar ja daar doe je niks aan. Julian heeft trouwens rode bultjes onderaan zijn rug tot aan het midden ongeveer, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Nou lekker dat Julian zo goed heeft geslapen! Nee misschien uitslag van iets? Ff in de gaten houden, maar dat doe je toch wel!
Tja ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet denken hoor, denk dat het allemaal wel mee valt en ik me druk maak om niks...
Zo hier ook een goed nachtje gehad! Geen een keer eruit geweest voor de speen! Net Lisette naar school gebracht voor de 2e keer wennen! Ging goed, alle kindjes willen al vriendje of vriendinnetje zijn zo lief! En Lisette wilde wel naast de juf zitten hahaha... En ze zei dat ze niet ging huilen, nou grote meid hoor! Nu mag ik over 3 kwartier alweer in de bres want moet haar half 11 weer ophalen!
Gelukkig vind ze het dus toche wel leuk op school! Wel kort zo dat wennen of niet? Ook al is het eerst voor de mama's en de kleintjes natuurlijk lang genoeg. Wanneer moet ze volledig heen en zijn dat dan al meteen 5 dagen of word dat ook rustig opgebouwd?
Ja vind het wel goed zo dat wenschema, elke keer een beetje meer! Ze gaat na haar verjaardag volledig, maar daarna is het vakantie dus vanaf maart gaat ze hele dagen denk ik... Even kijken hoe dat loopt, kan best zijn dat ze 's middags volledig instort omdat ze 5 dagen niet gewend is...
Ja daarom. Hier ging mijn oppaskindje eerst maandag de hele dag, woensdag een halve dag en vrijdag een halve dag en daar is nu de dinsdag een halve dag bij gekomen en de donderdag een halve dag. Als het goed is komt deze maand de dinsdag en de donderdag er ook bij voor een hele dag en de vrijdag blijft tot groep 3 een halve dag.
Zo, goedemorgen dames! Hier goede nacht gehad.. Heerlijk zelfs... Esmée sliep gisteravond om 7 uur tot vanmorgen half 9! Heerlijk! Half 4 was ze wel ff wakker.. Toen heeft ze een kwartiertje liggen kletsen.. Haha, kletskous! Was gewoon gezellig om te horen...
hoi dames, hier wel een goede nacht...alleen heeft Rihanna er de laatste tijd een handje van om tussen 20 en 21 uur het op een huilen te zetten en dan maar hopen dat we haar eruit halen. Nou gisteren dus niet he...ze lag om kwart voor 8 in bed en viel lekker snel in slaap om vervolgens om half 9 te krijsen....mannetje en ik zijn gezellig gaan douchen en toen we klaar waren lag mevrouw nog te huilen...tegen 10 over 9 was ze stil om 5 minuten later weer te beginnen en toen was ze na een minuutje stil en toen heeft ze gewoon doorgeslapen tot 7.40 uur vanmorgen. dus zou dit nu al manipulatie zijn van haar? ik laat haar normaal altijd wel een half uurtje huilen/krijsen voordat ik haar eruit haal....