en daarom hebben we haar gisteren maar laten huilen en gewoon eens kijken hoe lang ze het volhield (vind het wel erg moeilijk hoor)
ja, dat vinden wij ook altijd wel moeilijk.. christian heeft er trouwens meer moeite mee dan mij, maar ja... nu is ze ook onwijs moe en ligt te huilen in bedje, klaat haar maar ff huilen...
jeetje zeg, ze wil echt niet slapen.. ze is zoooo moe! en maar huilen en gillen... heb haar al spul voor de tandjes gedaan, schone luier, spul tegen krampjes... wat kan het nog meer zijn?
Wat goed van Rick Ja de wii fit heb ik al een week niet gebruikt, ga het van de week weer is proberen.
Hier ook wel een goede nacht. Alleen Mees is vreselijk aan het hoesten, echt zo'n kriebelhoest en het snot liep zijn neus uit. Dus vannacht op de tast alles schoongemaakt en neusdruppels gegeven, vanmorgen zat dus nog heel wat aangekoekt op zijn gezicht, zo zielig. Dus met papa gedouched en hij was weer helemaal fris en fruitig en aan het lachen. Dus wel gewoon naar het kdv gegaan met zijn broer zodat ik nog wat bij kan komen. Iemand nog tips voor die kriebelhoest?
Je bent ook druk met andere dingen . Hier is de Fit gister pas bezorgd.....dus moest hem natuurlijk wel gelijk uitproberen .
wat heb je allemaal gedaan? Ik doe nu echt zo'n rondje: lang distance run de yoga oefeningen muscle workout island run of 10 min zelf lopen.