in deze week niet, nu lig ik nog in de lappenmand. En ik probeer meestal wel wat te doen als de jongens tussen de middag op bed liggen en ik sport natuurlijk een uur op mijn werk elke week.
Ik ben nog aan het verkennen , maar ik heb gedaan: - hoelahoepen - steppen (basis en plus) - hardlopen (maar daar moet ik heel hard aan gaan werken want ik heb dus gegarandeerd een natte broek ) - yogaoefeningen
Ik sport verder niet en 's middags is er niet bij....Rick slaapt niet meer ....toch maar eens kijken of ik 'm niet zo ver kan krijgen dat ik 's morgens of 's middags effe op de wii fit kan en dat hij dan effe lekker speelt.....nu moet ik het 's avonds doen, is op zich ook niet erg, maar heb dan over de dag natuurlijk al veel energie verbruikt .
Ja je levert je half uur pauze in en je krijgt een half uur van de baas. Als je 1 keer per week gaat kost het 9 euro en 2 of meer keren per week 15 euro, dat wordt van je salaris ingehouden.
Ik kan springen zonder problemen, maar als ik moet hardlopen dan verlies ik meestal een beetje urine , heel fijn 2 bevallingen ...... Heb dus niet helemaal de goede controle nog over mijn blaas .
Steijn wil dan altijd op het balance board staan. Nu ik mama. Gelukkig slaapt Steijn thuis nog wel tussen de middag, maar op het kdv dus niet, daar liggen ze alleen maar te keten in bed! En thuis is thuis en kun je rustig aan doen en slaapt hij de laatste tijd 's middags bijna 3 uurtjes.
Oh vervelend zeg Ik heb heel lang na de bevalling van Mees gehad dat ik niet voelde dat mijn blaas volliep en na uren pas tot de conclusie kwam dat ik alleen 's ochtends naar de wc was geweest. Toen maar de wekker gaan zetten zodat ik elke 4 uur moest gaan plassen en toen ging het beter, waarschijnlijk hebben ze een zenuw geraakt met de ks.
Liesje ik ga ook even wat doen en me maar is aankleden Geniet van je pauze straks, het zonnetje schijnt in onze stad