lekker joh youame is om 23.00 in slaap gevallen mijn vriend heeft een uur op de overloop gezeten en elke keer als ze recht op ging zitten zei hij liggen nu en ging ze mopperend weer liggen en heeft ze door geslapen tot 9.30
zo hier zijn de boodschapjes weer binnen dice maar in de maxicosi gezet op de kinderwagen hoef ik niet zo te bukken en te duwen om de boodschappen in de mand te krijgen ik ga nog even dice eten geven en dan is het alweer tijd om youame weg te brengen
gaat alsmaar door joh....en dan heb ik nog was op zolder hangen ik doe elke vrijdag niks anders dan wassen
Soms huilen ze ook omdat ze niet in slaap kunnen komen en houden zich dan weer wakker omdat ze huilen, zo sneu! Is denk ik wel goed van je om d'r te laten huilen, als het echt te bont word ff troosten op bed... Heeft ze uiteindelijk wel geslapen of niet?
Jaaaa, ze heeft het erg leuk gehad! Juf zei dat ze helemaal los kwam toen ik weg was en er zitten echt leuke kindjes in d'r klas dus ik ben blij!
Vreemd zeg... Voel je het nu wel? Ik heb trouwens nog steeds een hele gevoelloze buik nou ja onder me navel tot het litteken dan, zo irritant! En daar zit ook nog wel een buikje dus vaak voel ik niet eens dat ik ergens tegen aan sta met me buik
hier gebeurt dat huilen zo af en toe ook nog wel terwijl hij op schoot al half ligt te slapen of in de box druk in zijn ogen aan het wrijven is Laat hem dan altijd maar gewoon huilen tot hij in slaap valt en word het echt te erg dan troost ik hem wel maar eigenlijk is er weinig aan te doen.