had ik hele leuke meisjesschoenen en laarsjes gevonden op MP...wil mannetje niet...wil geen 2e hands schoenen....mmmm jammer want deze waren erg leuk!
Hahaha mijn kerel was in het begin ook zo! Dus ik deed ook niet wat hij niet wilde maar op een gegeven moment had ik van ja dááág ik wil ook wel eens een keer wat! Nu vind ie het allemaal prima!
goedemiddag. heb ik nog wat gemist? ik moet gewoon ff hier kwijt dat ik zo trots op nikita ben als nikita niet wilt slapen dan laten we haar altijd huilen voor 5 min om haar vervolgens te troosten, nou gister avond was ze helemaal overstuur en kwamen we de kamer in, zien we mevr staan in haar eigen bedje denk had zichzelf opgetrokken en stond gewoon te huilen tot wij kwamen. je moest eens weten hoe jeroen en ik elkaar aangekeken hebben van verbasing. ik vind t zo stoer. haha daarna heeft ze t niet meer gedaan maar toch.dat was t weer voor ff. ga nu verder met mijn dance-twirl pakje. tot vanmiddag susanne
staan ? heb je de bodem wel laag staan? wat knap zeg....Rihanna doet dat soort dingen helemaal nog niet
Marcus ook niet hoor! Hij ligt wel half op zijn zij, dat is een tussenstap naar zelf gaan zitten maar zelfs kruipen is 2 malig bij hem geweest, of ja meer tijgeren... Ach meeste kindjes beginnen er met 11 maanden pas mee hoor met optrekken...
ja ik stond er zelf ook van te kijken we hebben een paar maanden geleden al t bedje voor de helft laten zakken omdat mevr er elke keer met haar armpjes overheen ging hangen. nu staat ie op de middelste stand en als ze dan staat dan komt ze tot haar schouders bij de bedrand. en kruipen kan ze ook al als de beste hoor. haha ze gaat je gewoon achterna als je niet oplet. dus t is echt oppassen waar je je voeten neerzet hier in huis
ik durf rihanna niet uitgebreid door het hele huis te laten kruipen ivm 2 honden maar nu kruipt ze gelukkig nog niet echt (ja achteruit)
achteruit is ook een vak apart haha, wij hebben 2 katten maar als die haar zien maken ze een rondje zo groot als t huis om haar heen van angst want nikita plukt ze gewoon kaal als ze de kans krijgt.haha
de honden vinden rihanna wel reuze interessant en helemaal als ze op de grond ligt maar ik ben bang dat ze haar zien als minder dan zij en dan kan het fout gaan dus ik vind het nog wel griezelig hoor
Hier dus de drie honden en ben niet bang dat er iets met Julian gaat gebeuren als hij gaat kruipen. De jongste hond gaat altijd naast hem liggen namelijk als hij op de grond ligt en owee als iemand, behalve roeland en ik, in de buurt komen. De andere 2 honden vinden hem wel leuk maar dan vooral als hij eten in zijn handen heeft, anders is hij niet zo interessant
Ow even een voorbeeld en daarna een vraag. Onze jongste hond is dus nogal beschermend naar Julian toe, zo wilde laatst een vriendin van mij gezellig bij de box staan kletsen tegen Julian. De jongste hond zag haar naar de box lopen en kwam al blaffend op haar afstormen. Toen ik zei dat het goed was, ging hij vlak naast de box staan. Is natuurlijk heel lief maar ook wel eens irritant. Zouden jullie de hond hiervoor afstraffen, vind het zo raar om te doen omdat hij eigenlijk iets heel goeds doet want hij accepteert Julian volledig en beschermt hem.