Meer voor de satésaus. Maar vandaag geen last gehad gelukkig. Maar die vhhontsteking zit er nog steeds en de temperatuur loopt ook langzaam op. Het liefst had ik nu mijn bed ingedoken maar kan moeilijk tegen die 3 zeggen zorg maar dat jezelf naar bed gaat.
Zolang ik geen koorts heb helpt AB ook niet. Heb maandag toch een afspraak bij de ha staan dus dan kan ik het gelijk meenemen als het dan nog niet over is.
He meiden, het lukt me op het moment niet om mee te doen De site is geblockt op mijn werk (GRRR) Ik sport nu 2 avonden in de week en ik zit nu in de ouderraad van het kdv, waar ik vanavond mijn 1e vergadering van heb. Roan gaat heel goed, hij kruipt vrolijk in de rondte en staat nu ook. Eergisteren zn laatste bv gehad, hij mist het nog wel. Flesvoeding vind hij nog niet super, hij drinkt matig. Vanmiddag op het cb was hij 8530 gram en 67 gram. Damian doet het ook goed, sinds de slaaptraining slaapt hij de hele nacht door (hallelujahhhhh en dat na bijna 3 jaar!) Minder leuk is dat mijn andere oma dinsdag overleden is. Zo heb je er twee en zo heb je er geen Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de beebs. En hopelijk heb ik het snel weer wat rustiger.
Nou ik kan niet wachten tot Maarit naar school gaat. Denk dat haar buien dan ook minder worden omdat ze dan meer uitdaging heeft.