Zo ik ben nu bij dus tijd om er twee in bed te gooien en Karsten begint ook te piepen. Fijne avond nog en tot morgen.
Oh vooralsnog niet hoor, hij verder gelukkig heel goed te pas . Hij zaagt alleen hele bossen om . Ik houd Rick overigens thuis maandagochtend .
Helemaal gelijk! Joost krijgt ook nieuwe schoenen en niet de oude schoenen van Rick, waarvan sommige er nog uitzien als nieuw .
Heb precies hetzelfde gevoel nu hoor! Ik dacht ook dat ik het verkeerd deed! Nou ja als we het ff zat zijn kunnen we het bij elkaar kwijt, misschien hebben we nog goede tips
Nou ik had het gedaan terwijl hij op de PSZ was . Maar zou idd kunnen . Ach van de week zal ik het eens proberen, zet ik de smurfenmuziek wel op en dan gaat hij wel spelen, kan ik mooi effe steppen. En och, 's avonds is ook niks mis mee, ga zo ook nog even eea bekijken/proberen.
pfff.. christian is vandaag pas om 8 uur thuis liep een beetje uit op zn werk.. hij was om half 8 vanochtend al weg heeft ie esmée de hele dag dus gewoon niet gezien, want die heb ik net weer op bedje gelegd. fijne avond allemaal.. kheb koppijn...