Ja is ook het beste voor die tere voetjes, moeten ze hun leven mee doen! Ik koop ook altijd goede schoenen, kan me niet schelen of ze wat meer kosten, alleen kleding maakt me niet zoveel uit waar ik ze vandaan haal!
Nou ik ga ook lekker afsluiten. Zo Joost nog een fles geven en dan ga ik nog even lekker wii-fitten . Fijne avond allemaal, slaap lekker en tot morgen!
Pfff vandaag had ik echt een moment van paniek, bedacht me wat als ik wel zwanger ben kan ik het kindje niet eens kwijt hier in huis! Heb een 3 kamer appartement, nu hebben we er een 4 kamer van gemaakt maar Marcus zijn kamer is vrij klein... Zat al helemaal te kijken hoe we het om konden gaan gooien, dus ons bed in zijn kamertje en hij in onze kamer maar kwam er alleen ff niet uit
afgelopen nacht weer een rare nacht gehad. justin werd ieder uur wakker maar sliep wel weer in. Maar ja, mama stond 2x naast de deur te luisteren...voor niks! om 4.30 uur werd hij definitief wakker voor zijn fles terwijl ie normaal pas om 6 uur krijgt. en we moesten hem vanmiddag ophalen van het dagverlijf omdat hij hoge koorts had en vlekjes op zijn romp. de dokter dacht aan de 5e of 6e ziekte. hij was me heet toen ik thuis kwam! dennis had hem getempt en had 39,2
jeetje leuk en slecht nieuws in 1 berichtje dus roan is de 2e van de ploeg die staat goed van hem. en damian kan eindelijk doorslapen lekker hoor. gecondoleerd met je oma help je hopen op rustiger vaarwater dikke knuf