zo en toen was ik bij mezelf aangekomen weltrusten allemaal en tot zaterdag (denk ik) morgen werken en verjaardag schoonvader
Heb vandaag cursus in Eindhoven gehad en viel me allemaal erg mee. Alles is heel goed geregeld qua werk, salaris, pensioen, ziekengeld enzo. Morgen weer naar eindhoven 1 dagje... Pffff.... Was vanmorgen om half 8 al de deur uit, morgen weer, en weer om half 8 thuis... Maar ga Maandag meteen beginnen...
Gelukkig dat het mee viel en dat alles goed geregeld is. Lijkt het werk je opzich ook wel wat? Wat ging je ook alweer doen want heb het wel gelezen maar is niet blijven hangen
goede morgen dames, hier weer een goede nacht gehad, moest er alleen 1 keer uit om te plassen . verder heb ik geslapen als een os volgens mij. ga nog een klein stukje terug lezen (niet alles) en dan mijn mannetje ophalen die mag dan de fles
Goedemorgen dames! Hier een goede nacht gehad! Heerlijk.. Esmée wou gisteravond eerst niet slapen.. Totdat papa thuis was.. En lachen (gewoon hardop) en gek doen uit zichzelf... Ze had hem natuurlijk de hele dag niet gezien terwijl dat normaal anders is... Vooral de afgelopen tijd. Rond kwart voor 8 was Christian er weer en rond 8 uur sliep Esmée.. Tot vanmorgen 8 uur.. Heerlijk...
ja, echt wel! terwijl het een tijdje geleden echt anders was, toen moest christian uit beeld zijn en echt weg, anders ging ze niet slapen
Gisteravond laat nog een testje gedaan.. Omdat ze 2 weken geleden zo onduidelijk waren... Was met de laatste urine van die dag.. Resultaat:
Morgen hele dag met vriendinnetje weg.. Naar de hhbeurs! Christian blijft lekker de hele dag met Esmée thuis.. Heeft ie erge zin in! Neem hem op de terugweg maar iets leuks mee voor valentijn...