dat 'vergeten' dat kan ik! Maar ja komt nog wel een heel gezeik als ik moet bellen naar de planning van mijn werk. Heb namelijk maar 3 dagen opvang geregeld en moet 5 dagen beschikbaar zijn, heb mijn 'leidinggevende' er al over gebeld en gemaild maar die geeft geen reactie en is nu op vakantie dus dat word nog leuk!
dat 'vergeten' dat kan ik! Maar ja komt nog wel een heel gezeik als ik moet bellen naar de planning van mijn werk. Heb namelijk maar 3 dagen opvang geregeld en moet 5 dagen beschikbaar zijn, heb mijn 'leidinggevende' er al over gebeld en gemaild maar die geeft geen reactie en is nu op vakantie dus dat word nog leuk!
hier nu ook hoor, samen met de hometrainer en het buikspiergeval. Staat ie in ieder geval niet alleen stoffig te zijn.
Gelukkig, jullie hebben de 1000 nog niet gehaald. En ik ben er weer, dus kom maar op met die strijd! Ik ga nu eerst bijlezen! Marin heeft heel erg gekrijst, pas bij de tweede prik. En hier thuis ook nog een tijdje, maar nu is slaapt ze. Wat had ik er moeite mee, zeg!
buikspieren zijn goed om die s middags te doen hoor! (madam is in slaap gevallen.. dus ik laat haar nog maar even liggen)
ja ik had toen zo'n heel goed voornemen om elke avond te gaan sporten, zoals alle goede voornemens is dat voornemen dus ook niet gelukt.
heb haar alwel uitgelegt hoe je het doet, alleen ze krijgt het schepje nog niet weer terug in het blik..
mijn goede voornemen is altijd, om geen goede voornemens te maken, omdat je je dr toch nooit aan houd