Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Zo hier wel een goede nacht. Moest er ff uit want Lisette had in d'r broek geplast, maar echt een klein beetje dus ben alsnog trots op d'r!
    Daarna had ik wel ontzettend veel pijn in mijn buik dus haalde gelijk de meest erge situaties in mijn hoofd. Dat als ik zwanger ben ik toch maar de gyn meteen moet bellen ivm het litteken en straks gaat de placenta aan het litteken verkleven... :( Ik moet zeggen dat ik het echt heel eng vind, en mocht het zo zijn dan ga ik dat wel echt heel erg duidelijk maken dat ik doodsbenauwd ben dat het misschien niet goed zal gaan... Ik ben ook echt als de dood dat mijn vliezen eerder zullen breken dan dat ze de kz doen en ik weer die helse pijnen zal moeten doorstaan en het dit keer misschien wel echt zal scheuren... Pffff ik knijp hem echt!

2. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ow dat wist ik niet :oops: hij had toestraks 38,3 nu voelt hij redelijk normaal aan. en ligt gewoon te rollen op het kleed!!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou dan geeft het niet, het gaat er meer om als kindjes een temp hoger dan 39 - 39.5 hebben...

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    wanneer moet je ongi worden dan?

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik weet het niet precies... Mijn cyclus was best onregelmatig de laatste tijd, dus heb tussen 17 en 22 feb gezet... Maar ja heb al een boel kwaaltjes!

6. hmmm... misschien toch een vroeg testje wagen? hoe eerder je er bij bent...

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    tja het zal wel te vroeg zijn om te testen maar miss toch proberen? miss is je angst nergens voor nodig?

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    en is er miss iets mis gegaan met je pil of wat voor anitconceptie je ook gebruikt dat je nu denkt dat het zo is?

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik slik de pil niet door die postnatale depressie die ik had, en geen rubbertje. En normaal let ik altijd erg goed op, maar misschien dat ik er ook niet echt erg in had door die cyclus... Maar ja het is ff fout gegaan!

Ben ff een bollie eten geven!

10. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ah....eh ja dan heb je grote kans ja...
    ik slik wel de pil alleen van de week had ik weer iets raars. Ik wilde hem deze keer doorslikken want dat kwam beter uit, maar na een week wilde ik hem zondagavond gaan pakken, zag ik dat ik de pil van zondag al uit de strip was....eh....wat nu? dus ik denk dat ik hem op 1 dag 2x heb ingenomen, zou dat heel erg zijn? ik ben voor de zekerheid maar gestopt en ik ben gewoon ongi geworden gelukkig....tenminste als het zo zou zijn zou ik het helemaal niet erg vinden hoor! ;)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ben stiekum wel een beetje jaloers
    (sorry :oops: )

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Volgens mij is het niet zo erg, zolang het niet vaak gebeurd natuurlijk...
    Tja ik ben zelf niet heel stipt met de pil, nooit geweest ook. Zat daarom te denken aan de prikpil ofzo, maar ja ben beetje bang voor de hormonen in mijn lijf... Sjonge zit ook wel vol angsten de laatste tijd, heel irritant!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja dat snap ik heel goed! Vind het ook wel een beetje flauw van mezelf dat ik het liever nog niet wil terwijl bijvoorbeeld jij het wel graag wil. En er andere meiden zijn die er zo lang voor bezig zijn...

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dat blijf je altijd houden hoor.....moet je ook niet flauw vinden van jezelf

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    zag je mijn berichtje??? ;)

16. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ben ik het mee eens!! er zullen altijd mensen zijn die er meer moeite voor moeten doen dan jij of ik. Daar kan jij ook verder niks aan doen. Ik zou het ook niet erg vinden als het zo zou zijn maar dat heeft alleen maar te maken omdat dennis geen tweede wilt. Maar ikga het daar verder niet meer over hebben. het komt met de tijd wel weer.

17. precies, dat had ik ook precies zo!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Alles komt op zijn tijd en bij jullie wilde het gewoon nu al komen. Het enige wat je daar aan kan doen is..... uhmmmm niks!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow ja komt vriendje gisteravond mee aanzetten nadat ik al een hele week netjes mijn pil slik (eindelijk nog niet 1 vergeten!) of ik niet wilde stoppen met de pil want je weet maar nooit hoe lang het duurt voor je weer zwanger word :rolleyes: Heb maar gezegd dat ik sowieso wil wachten tot Julian 1 is en dan kijken we wel verder....

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Straks even de dokter weer opbellen ivm julian zijn bultjes. Ben namelijk bang dat het de 5e of de 6e ziekte is en dat zou betekenen dat hij dit weekend niet mee mag naar roeland zijn schoonzusje want die is zwanger. Natuurlijk wel handig om zeker te weten zoiets.

Share This Page