nou ik ga even eten en een spelletje spelen en dan ga ik wat doen want anders komt het er weer eens niet van tot later!
wou dat mijn vent nu al wou.... ik schaam me gewoon nog steeds voor de gedachten wat ik had over de pil laten staan
moet je niet doen hoor, want dat is ook geen goede basis. daar blijf je altijd mee rondlopen en als het dan uitkomt heb je de poppen aan het dansen. ik zou ook wel willen hoor, maar nu nog niet. ik wil eerst echt van justin genieten, maar als hij een jaar is ofzo, zou ik het wel weer willen proberen dat wel. ff afwachten maar. tis niet ander, je hebt hem er toch bij nodig!! en zulke gedachten zijn best logisch maar je moet ook niks forceren
ik doe ook al de hele dag niks!! lekker hoor en ik ga niks doen ook, effe bijkomen. boekje lezen zo, iig beginnen "mannen komen van mars, vrouwen van venus" kijken of ik op die manier mijn vent leer begrijpen. van collega geleend
wij kijken nog wel een hopla op internet met justin en net kwam het dus op tv en justin zette helemaal grote ogen op, zo van: heee dat ken ik, en daarna moest ie lachen en zat er helemaal in! geweldig! hoe bedoel je bijdehand!
Hahahaha Marcus moet altijd heel erg lachen als hij Alvin and the chipmunks ziet die Lisette aan het kijken is hahaha
Bel ik net Roeland op, die vanochtend thuis was met julian hoe het nu met zijn bultjes was. Zegt ie heel simpel ow die zijn al weg Lekker handig dat hij dat vanochtend ook even zei toen ik het had over de dokter bellen Nou ja waarschijnlijk dan een allergische reactie ofzo geweest maar voor de zekerheid gaan we maar een weekje later op visite.
Net 2 vuilzakken uit Lisette d'r kamer geruimd! Sjonge jonge kind lijkt wel een hamster! Ze bewaard werkelijk alles, dus eens in de zoveel tijd gaan we samen een heleboel weggooien, nu onder het mom van je bent bijna jarig en krijg een boel cadeaus dus je moet wel ff ruimte maken
ach ja mannen Maar ja heb ergens gelezen dat de 5e en de 6e ziekte ook echt met vlekken zijn en niet met bultjes zoals hij had maar heb ook gelezen dat die vlekjes na een dat of wat zouden verdwijnen. Hoezo verwarrend zo'n boek met alles erin