Ja kan erg verwarrend maar ook zorgwekkend werken... Je kan toch altijd het beste naar de dokter gaan want zelf haal ik vaak het ergste in mijn hoofd als ik iets zie en lees
oh haha dat kan ook, dat stuk heb ik dus ook gemist haha zag hem liggen en carly er over heen gebuigd zat
heb net even speentje 3 gebruikt want meneer zat nog op 2, maar nu was de fles dus in 8 minuten leeg! hopelijk is het niet té snel gegaan. was ook nog eens in slaap gevallen. ligt nu heerlijk in bedje, ben benieuwd hoelang.
Gister alles bij elkaar bijna 1,5 uur 8). En vandaag heb ik er ook al 3 kwartier op zitten . Ik heb gister te vroeg gejuicht, want vannacht was het weer 4x raak .
Zo , Rick liet net een videoband (zonder doos) op mijn voet vallen , op mijn een na laatste teen van mijn linker voet.....bloeden als een rund natuurlijk (was net klaar met wii-en) en die teen doet me toch pijn .
oh lekker dan!! wat vervelend dat rick niet goed slaapt zeg. is dit zo in eens of is dt altijd zo geweest? enne wat actief zeg met de wii!
zo...even druk geweest in huis...met een klein uurtje is mannetje ook alweer thuis...zo nog even gauw gehaktballen draaien !
nog 20 minuten! Pfff..... ik verveel me ineens echt heel erg, heb eigenlijk ook niet echt het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan vandaag. Nou ja mag maandag weer werken dus dan kan ik het dan goed maken! Ben benieuwd hoe het met mijn kleine mannetje is, straks meteen kijken of zijn bultjes nog steeds weg zijn.
Ik heb die difrax fles maar als ik daar speen 2 gebruik spuit het echt zijn keel in! Dus ik gebruik die 3 standenspeen... Toch best vervelend dat er zo'n verschil in zit per fles soort... Nu net trouwens zijn eerste tuitbeker gekocht!