Meid wat loop je je op te vreten, moet je niet doen is niet goed voor je. Wacht eerst nou eens af de 22e als je dan nog niet ongesteld bent. Knap hoor van Lisette! Maarit is 's nachts nog niet zindelijk. Ze heeft het wel een keer 3 nachten achtereen gedaan maar daarna nooit meer.
Maarit was 2 jaar geleden heel erg ziek. Ze had op het gegeven moment 41,2 en wij naar de ka. Hij kon niets vinden en toen werden we naar huis gestuurd. Twee uur later had ze ook 35,8. Zo hebben ze hoge koorts en zo hebben ze ondertemperatuur.
he dames, al ff weer niet geweest, druk druk druk en dat voor iemand die 100 proc huismama anex boerin is hier gaat alles zijn gangetje enkel is het weer weer eens knudde vanmorgen dikke sneeuw en nu mot regen. verder kwaad op de burocratie en alles eromheen! Probeerde ik iemand een maand of 2 geleden te helpen met het een en ander. Ik ben dus zo ik stap naar het hoogste orgaan die ik persoonlijk ken, nu is dat in mijn geval d'n burger. Hem netjes uit gelegd dat ik iemand wilde helpen en vroeg hem bij te sturen waar nodig ....zou ie doen.....het resultaat? de bewuste persoon ziet ziek thuis heeft nergens geen recht meer op, internet vanmorgen gekapt, bankrek beslag opgelegd en als klap op de vuurpijl ze staat bij alle voedsel banken op de zwarte lijst! Ik denk dus dat ik voorlopig ff wacht voortaan met iemand te helpen
Nee is ook wel zo, maar toch het spookt toch rond in mijn hoofd... Hoewel ik het vandaag verder wel van me af heb kunnen zetten hoor!
Karsten drinkt ook vaak binnen 10 minuten zijn fles leeg. Dat was in het begin wel anders met een uur.