Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij Karsten gebruik ik ook alleen de standenspeen.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel kijkplezier. :D

3. oh... dikke knuffel...

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :confused:

Zo daar gaat je vertrouwen in de maatschappij. :(

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig maar want van dat soort dingen krijg je alleen maar weer dipjes. :(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even een kleine man eten geven en twee logeertassen inpakken.

Tot vanaaf! :D

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    hey hey allemaal

ik zit er op dit moment ff helemaal doorheen. :evil: ik ben net een beetje boos geworden op nikita en voel me er best schuldig over,

t is zon drama tegenwoordig om eten bij nikita erin te krijgen, niet voor te stellen gewoon. met de fles wilt ze niet vastgehouden worden dus geven we liggend de fles. nou elke keer draait ze op haar buik waardoor er telkens nikita om gedraaid moet worden.
    met t brood is t brullen omdat mevr n iet in een kinderstoel gezet wilt worden en stopt steeds haar hand n haar mondje. nou dat is nog niet zon drama maar wel tijdens de groente want daar doet ze precies t zelfde. hand in de mond en smeren maar, alles wat ze tegen komt. heb t ff helemaal gehad, ben hier zo slecht in he. :evil: en dan ook nog die PD die dan ook nog eens op komt spelen.

zo dat is er uit.

KK. mooie test meid. eidenlijk een duidelijke streep.

nou ik ben er weer vantussen. dit weekend mijn verjaardag vieren dus ik ben er maandag weer,

susanne

8. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    echt wel, maar ja denk dan maar met lach van een boer die kiespijn heeft.....het eerste wat de president gedaan heeft toen ie aan de macht kwam is zijn gehalt verdubbelen en die centen moeten toch ergens vandaan komen..... :rolleyes:

9. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    thx

10. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    maar gelukkig nog wat leuke dingen in het vooruit zicht...binnenkort een lingerie-party hier thuis. en de week er na een kaarsen party. Leuk al die gieberende dames onder elkaar. :)

Nu nog een leuke pagina vinden waar ik gratis de uitnodigingen kan maken en uitprinten.....iemand een idtje?

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En als je haar in de wipstoel zet met haar armen onder de heupgordel zodat ze niet tijdens het eten met haar handen bij haar mond kan komen.
    Daar kan je haar ook de fles geven mits ze hem zelf vast kan houden natuurlijk.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan is het hier zo slecht nog niet.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je in Excel of Word zit en dan via Microsoft Office Online?

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    ze wurmt haar handjes er gewoon tussenuit :evil:
    en de fles kan ze zelf wel vast houden maar ze is daar te "lui"voor. echt ze heeft als ze erge honger heeft wel de neiging om m vast te houden maar zodra ze ons handen ziet dan laat ze los ook grmbl

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zou ik het ook echt niet weten. :(

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Herken het wel een beetje... Ik kan sinds mijn PD duidelijk ook minder hebben :( Maar probeer wel altijd voor ik echt boos word even te bedenken om dit de moeite is om boos over te worden...
    Begrijp dat alles bij elkaar de druppel is, maar probeer niet overal boos om te worden. Dat handje is natuurlijk vervelend want ze word vies maar van de andere kant het hoort er wel een beetje bij en met een washandje en een wasje word het allemaal wel weer schoon.
    En misschien moeten jullie Nikita iets minder haar zin geven in de dingen, bijvoorbeeld met het flesje geven. Liggend kan duidelijk niet meer, dan maar in het wippertje? En ja misschien word ze ff boos en weigert ze maar uiteindelijk zal ze toch wel toegeven hoor!

Meid sterkte, en nogmaals begrijp echt goed wat je bedoeld!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Enige tip die ik heb is paint hahaha

18. http://uitnodiging-maken.goedbegin.nl/

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo mijn Valentijnscake is klaar. :)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ik dacht dat ik veel meer moest bijlezen. :)

Deel Deze Pagina