hey hey allemaal ik zit er op dit moment ff helemaal doorheen. ik ben net een beetje boos geworden op nikita en voel me er best schuldig over, t is zon drama tegenwoordig om eten bij nikita erin te krijgen, niet voor te stellen gewoon. met de fles wilt ze niet vastgehouden worden dus geven we liggend de fles. nou elke keer draait ze op haar buik waardoor er telkens nikita om gedraaid moet worden. met t brood is t brullen omdat mevr n iet in een kinderstoel gezet wilt worden en stopt steeds haar hand n haar mondje. nou dat is nog niet zon drama maar wel tijdens de groente want daar doet ze precies t zelfde. hand in de mond en smeren maar, alles wat ze tegen komt. heb t ff helemaal gehad, ben hier zo slecht in he. en dan ook nog die PD die dan ook nog eens op komt spelen. zo dat is er uit. KK. mooie test meid. eidenlijk een duidelijke streep. nou ik ben er weer vantussen. dit weekend mijn verjaardag vieren dus ik ben er maandag weer, susanne
echt wel, maar ja denk dan maar met lach van een boer die kiespijn heeft.....het eerste wat de president gedaan heeft toen ie aan de macht kwam is zijn gehalt verdubbelen en die centen moeten toch ergens vandaan komen.....
maar gelukkig nog wat leuke dingen in het vooruit zicht...binnenkort een lingerie-party hier thuis. en de week er na een kaarsen party. Leuk al die gieberende dames onder elkaar. Nu nog een leuke pagina vinden waar ik gratis de uitnodigingen kan maken en uitprinten.....iemand een idtje?
En als je haar in de wipstoel zet met haar armen onder de heupgordel zodat ze niet tijdens het eten met haar handen bij haar mond kan komen. Daar kan je haar ook de fles geven mits ze hem zelf vast kan houden natuurlijk.
ze wurmt haar handjes er gewoon tussenuit en de fles kan ze zelf wel vast houden maar ze is daar te "lui"voor. echt ze heeft als ze erge honger heeft wel de neiging om m vast te houden maar zodra ze ons handen ziet dan laat ze los ook grmbl
Herken het wel een beetje... Ik kan sinds mijn PD duidelijk ook minder hebben Maar probeer wel altijd voor ik echt boos word even te bedenken om dit de moeite is om boos over te worden... Begrijp dat alles bij elkaar de druppel is, maar probeer niet overal boos om te worden. Dat handje is natuurlijk vervelend want ze word vies maar van de andere kant het hoort er wel een beetje bij en met een washandje en een wasje word het allemaal wel weer schoon. En misschien moeten jullie Nikita iets minder haar zin geven in de dingen, bijvoorbeeld met het flesje geven. Liggend kan duidelijk niet meer, dan maar in het wippertje? En ja misschien word ze ff boos en weigert ze maar uiteindelijk zal ze toch wel toegeven hoor! Meid sterkte, en nogmaals begrijp echt goed wat je bedoeld!