Karsten kwam 1x tussen 23 en 24 uur. Toch maar weer een flesje want dat is in 10 minuten klaar en het troosten zonder fles ben je gewoon langer dan een half uur mee bezig. Dit is duidelijk weer de groeisprong want dat herken ik inmiddels van voorgaande keren. Daarna heb ik heeeel slecht geslapen. Ik had het kou (lig met het winterdekbed een gewoon dekbed en daaroverheen had ik nog mijn ochtendjas gelegd), dus bedverwarming maar aangezet, en alle spieren deden zeer in mijn rug en dan die verrekte holtes die zeuren. Gelukkig was Niels vrij en heb ik vanmorgen nog even geslapen.
Oh meis, dikke knuffel voor jou. En je hoeft je niet schuldig te voelen over het feit dat je boos bent geworden, als je niet van d'r zou houden dan zou je je niet eens zo voelen. zowel boos als schuldig . Is er een oorzaak voor het feit dat ze niet vastgehouden wil worden bij het geven van de fles en waarom ze niet in de kinderstoel wil zitten?
Maar koort hebben ho maar. Aan een kant wel fijn maar aan de andere kant er zo tegen aan hikken is ook niet alles.
Hier ook en van de wii-fit word ik dan ook niet blij.....die geeft al 2 dagen gewichtstoename aan (terwijl ik sinds vorige week helemaal niet meer snoep, nou oké ik heb afgelopen weekend 1x wat chips gegeten, maar verder echt niet!)
Je moet eigenlijk niet zo naar gewicht kijken! Als je je heupen, dijen, bovenarmen en taille meet zie je meer dan wanneer je naar de weegschaal kijkt!
Ach daar kijk ik al niet eens meer naar want het kan soms ook een kilo schelen. Licht eraan welk moment van de dag je meet en hoe zwaar je kleding is ed.
Dan heb je iig een klein beetje in kunnen halen. En 2 van de kids zijn komende nacht logeren, dus dat scheelt misschien ook weer (morgenochtend)......
Wij nemen het op want het duurt langer dan de Mol en Niels heeft morgen vroeg dus om 6 uur de wekker voor hem.
Dat hoop ik stiekem ook wel eens, maar da's natuurlijk geen goede manier (tenminste bij mij niet, want die kilo's zitten er dan zo weer aan + nog wat extra meestal)
Komt goed. Ik heb toch zo iets leuk voor je gekocht maar ik ga lekker niet zeggen wat. Ik kan ook geen gebak meenemen maandag want dat lust je niet, dus wilde eerst die cake meenemen maar dacht toen dat lus je misschien ook niet dus heb nu iets gezonds.