Daarom zijn die andere 2 uit logeren. Anders had ik ze mee moeten nemen, en Sven heeft echt begeleiding nodig vanaf de kant. Ik hoef niets te zeggen maar het oogcontact en de gebaren zijn al intensief genoeg. Dan kan ik niet ook nog eens op 2 andere kids letten.
Bij mij scheelt het per dag, de ene dag zit ik op 27 en de andere dag kan dat zomaar 36 zijn en dan weer 31 dus snap het niet hoor. Ik zal nu even gaan testen want heb het vandaag nog niet gedaan. Je hoort zo van me.
Ja, Niels moet natuurlijk werken, dat las ik net.....wel fijn dat de andere 2 dan kunnen logeren zodat jij Sven kunt 'coachen'.
Het was wel moeilijk maar ze hebben de hulp bereid gevonden om morgen vanaf 8 bij mijn schoonouder te zijn want mijn schoonvader is vanaf 8 uur weg en mijn schoonmoeder zit in een rolstoen en zij kan Karsten niet van de grond plukken.
Cijfers zijn netjes toch! Hier ging ie voor de helft goed leeg en nu ligt ie voor pampus met fles in de mond .
Alleen is Niels nu thuis dus moet ik helaas afsluiten. Ik spreek je vast morgen nog wel, dan laat ik even weten hoe het met Sven gegaan is. Dat zal alleen wel pas in de middag zijn want ben pas om 10 uur bij mijn schoonouders en dan moet ik Karsten fruit geven en een bakkie doen enzo.