vind jij bert ook al zo leuk wij ook herman finkers trouwens ook van beiden zijn we ook een keer naar het theater geweest
Vaker doe ik ook niet hoor en idd altijd 's ochtends voor het ontbijt . Maar die Wii-Fit berekent het automatisch, maar ik hóef er natuurlijk niet naar te kijken, kan ook alleen mijn BMI bekijken . En bij mij is het idd zo dat ik maar hoef te kijken naar iets lekkers en ik ben gelijk een kilo zwaarder , is altijd al zo geweest .
Afgelopen nacht is hij idd maar 1x eruit gekomen om 01.01 uur en daarna pas weer om 07.15 uur . Hij is niet eens wakker geworden van Joost, die tegen 6 uur wakker werd met honger (die had gister maar een halve fruithap op en van 2 flessen bijna de helft laten staan ). Die heeft daarna lekker verder geslapen tot 09.15 uur .
Ik heb het idee dat Joost zelfs nog erger hoest als in december toen hij het RS-virus had . Nou ja, hij heeft verder geen koorts of zo en maar heel af en toe een vieze neus..... Zal wel moeten slijten .
Nou, ik ga nog even wat in het huis doen. Als het goed is gaat Rick vanmiddag met papa naar de hondenclub (het weer is iig mooi, maar wel koud geloof ik ), dus kan ik dan lekker wii-en . Tot later!