Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat idee heb ik ook! Mijn rechteroog is helemaal dik en rood :(
    Heb nu een afspraak gemaakt bij mijn opticien, misschien is er wel iets veranderd door mijn zwangerschap..oogvocht/eiwit ofzo!? Ik heb nu nog één setje lenzen dus ga nog geen nieuwe aankopen, want misschien moet ik wel overstappen op een ander soort of merk.

Heb trouwens zaterdag "Wij jonge ouders" ontvangen en daarbij de Prenatal-bon voor de babydoos :) Dus mijn mannetje is daar woensdag in de buurt (als het goed is) en haal dan gelijk de doos op! Ben benieuwd!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    mij ook niet.. heb maat 41/42 en voel me dan net bassie.. (helemaal als dr dus ook nog zon punt voorop zit ;))

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou die heb ik juist wel en daar ben ik op uitgegekeken...wil graag een wat strakkere om al mijn vet een beetje bij elkaar te houden :)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow vind ik juist wel vet.
    Heb laatst een zwarte broek met wijde pijpen gekocht... Ben er helemaal happy mee :)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja waren maar 60euries en zitten super lekker en zijn lekker warm!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
  7. monkeylove

Schuurman? Zit cker alleen in Hoogeveen...

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola!

Ik was aan het bijlezen rond een uur of half 10 maarre ondertussen fles gegeven enz enz maarre er zijn alweer 15 pg bij :rolleyes:
    Kep wel de eerste 8 gelezen maarre die waren nog van gisteravond! ! !
    Dus heb ik nog wat gemist? Want als er weer veel meligheid voorbij is gegaan ga ik niet terug lezen...

Tygo gisteravond (na een poging tot bedgym...verdere verhaal volgt) wakker gemaakt voor fles, heeft niet alles opgedronken maar sliep door tot even over 7 uur. We moesten Hugh naar zijn werk bellen gezien ik hem vrijdag vanwege het rotweer ophalen dus zijn motor stond nog daar. Bij zijn werk aangekomen ff een bakkie gedaan en toen weer naar huis.
    Hier in de woonkamer lijkt het wel alsof er een BOM ontploft is maar ik heb er niet de kracht voor om het op te ruimen...

Bedgy, :rolleyes: wordt er een beetje moedeloos van!
    Zoals jullie weten voelt het alsof er een staaf met bottespijkers wordt binnengebracht. Nou we waren nu wel zover dat het erin ging maar enige beweging was niet mogelijk want ik had weer ontzettende pijn :cry: Voor Hugh was het ook zenuwslopend want tja zijn lijf reageerd ook als ik pijn heb dus op het moment dat ik dacht he het doet geen zeer was dat wel logisch als het op "half 11 hing" zeg maar hihihi.
    Maar goed tis gewoon echt niet leuk meer, de behoefte naar bedgym groeit nu wel en ik denk dat ik me waarschijnlijk eerst moet volgooien met alcohol, "pretsigaret" erbij enne gaan met die banaan maarja om dat nou te doen alleen voor de bedgym is ook weer zo. Ik kan pas 3 okt. naar de gyn dus tot die tijd is het ff ruk!

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat goed van haar!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb dan maat 40 maar platte zolen nee dankje

11. monkeylove

Ow leuk!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
  13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) boven strak onder wijd ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    geen idee eigenlijk, dacht het niet.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
  16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zit hier ook in Enschede

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee de Minimonkey heb ik er nog niet opgezet, ik zag namelijk een moeder op school en haar kleintje is nu 5 maanden dus kan al een beetje rechtop erin zitten..en zij zeg dat dat wel erg comfortabel loopt.
    Er staan zoveel MM's op marktplaats, dus verkoop hem toch met moeite..hij neem zeer weinig ruimte in beslag dus ik bewaar hem gewoon ffies totdat Nilo wat stabieler in zijn nekje is zodat hem wat rechterop kan dragen...als hij dan nog steeds niet lekker zit, verkoop ik hem pas :)

18. monkeylove

Pfff ik zou er idd ook gek van worden zeg! Kan je niet eerder de gyn opbellen, misshcien is er een oplossing of iets, of zit het toch nog niet helemaal goed als je er zoveel pijn aan hebt...

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ik vind het ook heerlijk zitten!!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3