Nope, kan helemaal niks ontdekken....heb ook al gekeken of hij een teennagel erg ingescheurd had, of een haartje wat in een teen steekt of zo, maar dat is het ook niet.....
Oh Joost is weer wakker. Nou, dan ga ik Rick even zijn druifjes geven, Joost uit bed halen en fruithap geven en dan gaan we vanmiddag lekker op verjaardagsvisite. Tot later vandaag!
ALs hij lang stilgestaan heeft of gezeten heeft, heeft hij er meer last van.....normaal loopt hij op zaterdag met papa ook 2 of 3 sporen uit (voor de hond, alles bij elkaar zo'n 4 a 5 km), maar nu bleef ie halverwege staan .
trouwens lief... mijn zwager is verstandelijk gehandicapt. Hij kreeg vrijdag de sleutel van zijn appartement (begeleidwonen, zijnze al ruim 10 jaar mee bezig) en die vrouw van de ondertekening van huurcontract vroeg of hij naast Ischa nog een 2de voornaam had... ja zegt hij, ik heet OOM! lief he!
zooo was ik weer haha youame en dice hebben vanacht bij mijn vriendin geslapen en youame heeft van 20.30 tot 8.00 geslapen waarom doet ze dat thuis niet zucht dice heeft ook lekker geslapen en slaapt nu weer youame en dice kunnen mooi met die kindjes spelen want de oudste is een maand ouder dan youame en de jongste is 2 weken ouder dan dice haha ik ga even eten moet ze zo weer ophalen fijne dag nog
ik heb zelf ook last van groeipijnen gehad in mijn kuiten en die werden altijd warm ingewikkeld door mijn moeder om de pijn te verminderen. ze worden de spieren die trekken soepeler. je kan t ff proberen. nou ik ben er weer vandoor. mijn schoonouders komen zo want we gaan voor mijn verjaardag ff lekker in volendam rondbanjeren. fijn weekend en tot morgen meiden liefs susanne
Das niet verkeerd. Hier heeft meneer zowaar doorgeslapen maar gisteravond was 1 groot drama. Alleen maar huilen en niks was goed.