Heeft Maarit ook gehad en soms zelfs zo erg dat ze er gewoon doorheen zakte en geen stap meer kon zetten. De ha hield het ook op groeipijn.
To do list van vandaag: Vaatwasser uitruimen Kattenbak schoonmaken Gasfornhuis schoonmaken Was vouwen Was opruimen Was wassen Karsten fruithap Stoffen beneden Planten water geven Opruimen Tafels afnemen Stofzuigen En verder vind ik het voor vandaag wel weer gezegend.
al lekker druk geweest dus. Ik heb echt nog helemaal niks gedaan Heb ook echt geen zin, moeten straks ook nog naar mijn schoonouders terwijl ik eigenlijk gewoon de hele dag op de bank wil hangen. Moet morgen werken omdat ik donderdag vrij ben dus denk dat het daar door komt.
ow heb wel wat gedaan! Ik heb julian zijn was opgevouwen en dat moet ik nog even opruimen en ik heb nieuwe was in de machine gedaan Moet eigenlijk nog stofzuigen en dweilen maar heb nu echt ff geen zin. Doe ik morgen wel als ik terug ben.
Goedemorgen! Nou jah middag alweer! Ik kom even een nieuwtje melden Herkennen jullie dit schattige meisje?