Ze is nu 8,5 week zwanger, uitgerekend op 23 September, heeft al een mooie echo gehad en heeft het gister aan dr ouders verteld... Ze zijn er heel blij mee...
was gisteren trouwens in de prenatal even kijken of de nieuwe kleertjes al binnen waren en heb echt al super leuke dingen gezien. Zit nu alleen te twijfelen wat te kopen want moet maat 74 kopen want 68 heb ik al genoeg van maar ja wanneer zit hij in maat 74. Heb het idee dat 68 nog wel een tijdje mee gaat. Lastig hoor die kleintjes en die maten.
Zo daar was ik nog even.. Ingrid, Hier zit mevrouwtje al in 80-86 Hoop dat ze nou eens langer in deze maat blijft want ze heeft de helft nog niet eens aangehad. Veraatje gefeliciteerd! Wat ongelofelijk leuk zeg Ramoontje: Ik zou niet weten wat het is met Rick. Misschien inderdaad groeipijnen? Zo nou hier ligt er een rollade lekker te bakken Mijn to do listje Stofzuigen Dweilen Wassen Was opvouwen Was opruimen Bed verschonen
gaan we wel vanuit dan he, sinds 2 dagen heeft ze al een rood wangetje....er zouden toch al geen kiezen zitten te broeien
ook vanuit hier gegeliciteerd! ik ben hier nog steeds bezig mijn wederhelft te overtuigen voor het nu en niet vaagjes later.....