veraatje gefeliciteerd, ik heb dus een foto laten maken van nikita in volendammer kostuum en hier is t resultaat iedereen was helemaal verliefd op ons meiske. zo trots dat je dan kunt zijn. (beetje slechte kwaliteit, maar t is een foto van een foto)
over lekker gesproke die Isa heeft me toch vanavond 2 hele boterhammen op zitten smikkelen 1 met leverpastei en 1 met appelstroop, t was zo weg, vooral die met appelstroop
nikita vind brood maar een vreemd iets haha. ze krijgt elke dag 1 boterham en eet t op omdat ik t aangeef maar liever gaat ze ermee spelen haha lekker toch zon heerlijke eter
Lekker toch dat ze al zo goed mee eet. Karsten dacht vanmiddag na die ene boterham met pindakaas is dit alles wat ik krijg. En hij drinkt flessen slecht op dit moment. Dat doet ie altijd tijdens de groeisprong. Vanmorgen 180cc, vanmiddag 50cc en vanavond moet ik nog maar zien. Gelukkig eet hij wel goed zijn fruit en groente en daar zit natuurlijk ook vocht in. En iets anders zoals water, limo enz. hoef ik hem echt niet voor te zetten dat blieft hij echt niet.
Pien heeft weer iets nieuws.....wil geen pyamabroek aan maar prefereert haar strech jeans....zucht ook kinders van 4 zijn knap vermoeiend.....maar ga de bewuste dame nu op bed leggen en spreek jullie morgen weer ergens?
ze krijgt normaal altijd de groente rond 16.00 uur maar vandaag dus om 12.00 uur en dat was een grote ramp. jeroen heeft har mondje verbrand en dus durfde ze t niet meer te eten. hij had nog gevoeld met zijn lip maar hij kan de hitte blijkbaar niet goed inschatten, zo zielig. snel een flesje met water erachteraan gekiepert en toen wilde ze niet meer, ze was er gewoon klaar mee. maar ikheb besloten haar gewoon te laten kliederen als ze dat van plan is. heb genoeg rompers dus die mogen wel vies worden. t is en blijft een kind he haha