En anders bind je haar een oude theedoek om. Kregen wij vroeger ook, en dan konden we kliederen zoveel we wilde.
Ik ga nu mooi afsluiten voor vandaag en morgen ben ik er pas aan het einde van de middag. Ramoontje ik zie je morgen, de kids hebben er erg veel zin in en ik ook. Fijne avond nog allemaal!
pffff... mannen Julian zat net een beetje zeurderig te jammeren omdat hij moe was, zegt roeland even heel geirriteerd: nou als je zo doet ga je maar naar bed hoor. Vind ie het gek dat ik daarna geirriteerd tegen hem ga doen omdat ik vind dat hij gewoon normaal moet doen Soms.......
nee zei dat ie zelf maar het goede voorbeeld moest geven en op moest houden met zeuren. Maar ga die van jou onthouden voor de volgende keer
Vandaag verjaardag bij mijn moeder gehad. De jongens hebben zich voorbeeldig gedragen . Het was erg gezellig, maar op een gegeven moment heb ik me toch wat afgezonderd samen met Joost....weet eigenlijk niet goed waarom, mijn vader kwam zelfs vragen of het wel goed ging.....maar het was net of ik er even helemaal niet meer bij was ......
Zou heel goed kunnen..... ik weet dat ik na de bevalling van Rick heel lang moeite heb gehad met grote gezelschappen, kon ik niet goed meer tegen. Heb er na de bevalling van Joost niet zo'n last van gehad en nu was het gezelschap vanmiddag niet zo groot, maar misschien dat dat het idd was.
ja, hij was ook gewoon moe maar ja roeland vind het blijkbaar tegenwoordig moeilijk als ik iets zeg als hij met julian bezig is dus laat ik hem het zelf maar uitvogelen zolang het niet te erg word.
Ik ga nog even een beetje TV kijken. Morgen lekker bijtijds opstaan en de boel nog even aan kant maken (krijg natuurlijk bezoek van Senn met man en kids ). Fijne avond allemaal nog, slaap lekker voor straks/zo meteen en tot morgen!
goed nieuws youame is gaan slapen heb haar maar 3x hoeven terug leggen ze heeft de laatste keer zitten huilen op bed en is gewoon gaan liggen om 21.00 hadden we rust