Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goedemorgen....
    op een speentje erinstoppen om half 4 na, kunnen doorslapen, tot 7.40! werd wakker met een partij klaptieten! :)
    gister veraatje nog ff gesmst, gaat helemaal goed met haar en uk en marin! :D vind het zo leuk voor haar
    kk, zijn jullie ook evenver?
    zou bizar zijn als ook deze ukken op dezelfde dag geboren zouden worden!

2. veraatje is 1 week en 2 dagen verder dan mij, maar vorige keer was ze ook eerder dan mij uitgeteld en liep ze overtijd en esmée is 1 dag voor uitgerekende datum gekomen, dus kan wel weer. Haha

3. en... alweer druk met namen? of hadden jullie er nog van de vorige keer?

4. Jeetje, hier een rotnacht. Gisteravond even op visite geweest en chris had esmee haar muziekje thuis laten staan, dus geprobeerd zonder muziek in bed te leggen, dat was een ramp. Muziek opgehaald en ze ging slapen. Chris wou eerst niet geloven dat het daar aan lag. Eigenwijze drol. Rond 8 uur sliep ze. Kwart voor 10 weer wakker en toen zijn we maar gegaan. Ik was doodmoe. Thuis in bedje gelegd, ze ging slapen en werd om half 4 hard huilend wakker. Eruit gehaald, knuffel gegeven, flesje gegeven en op bed. Maar ze wou niet slapen. Was klaar wakker! Dus bij me genomen en op een gegeven moment is christian rond half 5 met haar naar beneden gegaan zodat ik ff kon slapen. Nou, nee dus. 5 uur kwam hij weer boven, Esmée nog steeds wakker... Continu op vingertjes bijten en op knuffel bijten, dus Zetpil en schone luier gedaan. Toen nog ff klieren en rond half 6 viel ze bovenop mij in slaap... Ze slaapt nu nog... Wat een schijt nacht!

5. wat heeft ie dan gedaan om een dierenverbod te krijgen? :oops:
    zie hier hele foute dingen voor me

6. pffff, dikke knuf meid! wat een butnacht!
    door tandjes?

7. jur zit nu trouwens in het buggy-deel van de wagen...
    hij vindt het mooi! zit om zich heen te kijken! :D

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

is hier nog wat gebeurd wat ik moet weten? (PB)
    heb nog niet teruggelezen....

hier wel een goede nacht weer achter de rug..Rihanna is zo goed te genieten en slaapt weer goed de laatste tijd. Gisteravond rond 20 uur naar bed en vanmorgen moest ik haar rond 7.45 uur weer wakker maken dus dat gaat goed.
    Gistermorgen heeft ze ons lekker laten uitslapen tot 9.15...lekkerrrrrr

9. haha, jurre zit in 68! :D en sommige daarvan zitten nog vrij ruim!
    is dat nou echt zon klein opdondertje?
    was zaterdag bij baby (6 dagen ouder) en die was ongeveer 2,5kg zwaarder dan jur!
    en dat met een papa van 2 m. verwacht je toch een groter kind! haha hij haalt het vast wel in!

nou meiden (die er nu niet zijn, want volgens mij zit ik in mijn eentje te kwekken :D)
    ik ga sporten, tot straks!

10. veraatje is zwanger!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    :confused: :confused: :confused:

was het gepland?

12. denk het wel ja, want het bovenste tandvlees staat ook helemaal strak nu...

13. was wel gepland ja, maar ze hadden niet verwacht zo snel weer zwanger te zijn...

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    weet je zo op welke pagina het staat?

(ben stiekum weer een beetje jaloers :( )

hoe is het met jou?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    heb het al gevonden!

wat leuk zeg voor haar!

16. met mij gaat het goed hoor... veraatje heeft het zelf niet geschreven.. ml heeft een foto gepost...

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik zag idd een kruisje staan...(kan het weer eens niet zien)

18. rustig hier.. ik ga ff met esmée naar beneden...

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo huis is aan kant, we zijn aangekleed en gewassen.....laat Senn en d'r gezin maar komen ;) :).

20. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    veel plezier!

Share This Page