Goedemorgen! Zooo heb het meeste werk al gedaan nu alleen nog wat kleine dingen en dan is het aftellen tot 4uur. Dus heb lekker de tijd om te forummen! Vanacht opzich wel een goede nacht gehad, weet niet meer hoe laat roeland julian op bed heeft gelegd maar dacht dat het al voor acht uur was en vanacht hoorde ik rond drie uur ineens een gilletje uit julian zijn slaapkamer komen en daarna was het gewoon weer rustig dus ben ik heel stiekem gaan kijken was hij bezig zich om te draaien van rug naar buik en dat lukte blijkbaar niet zo snel als hij het wilde dus was hij een beetje boos aan het worden Daarna heeft hij dus weer heerlijk verder geslapen tot half zes vanochtend want toen was hij weer druk aan het draaien en doen.
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens een keer. Weer veel te lang niet online geweest, sorry. Hoe is het met jullie? Ik lees dat er al weer wat dames zwanger zijn! Mmmhh ben ik wel een beetje jaloers op hoor.. Ik moet daar nog ff mee wachten. Ben namelijk aan het herstellen van twee operaties. Zoals sommige misschien nog weten had ik last van galstenen. Vorige maand is mijn galblaas verwijderd. Helaas heb ik na die operatie inwendige bloedingen gehad en ben toen met spoed opnieuw geopereerd. Erg heftig allemaal, maar het gaat gelukkig nu wel een stuk beter! Hier hopelijk geen erge dingen gebeurd?! Liefs, Lee
ben ik ook weer ff. hier ook een kutnacht gehad hoor. nikita heeft de hele nacht tussen ons in geslapen omdat zichzelf zo zielig vond en niet alleen in slaap kon vallen. ze is gisteren ziek geworden en heeft enorm last van haar tandjes, ze huilt heel zielig en heeft 38,7 koorts arm ding. heb haar nog nooit zo "sloom"gezien omdat ze normaliter mega druk is. dus alles bij elkaar is t familie kneus hier haha. jeroen verkouden en sjaggie naar zijn werk, nikita heeft koorts en is vervelend en ik ben doodop haha
Ik ben weer aan het werk gegaan vandaag, heb nog steeds wat oorpijn maar denk dat ik vanmiddag gewoon wat eerder naar huis ga en het verder maar rustig aan doe hier. Mees had gisteravond zijn bed helemaal ondergespuugd en zat er helemaal onder, arm mannetje Vanmorgen ginghet wel weer en vannacht is hij van het hoesten 1 keer wakker geweest, maar na wat neusdruppels en wat water drinken viel hij weer in slaap.
denk het wel....heb je het gebeuren rond Sinterklaas meegekregen? toen is er het eea gebeurd waardoor Veraatje heeft besloten om niet meer te schrijven hier spijtig genoeg
ja er ligt weer genoeg maar beter dat dan niks te doen. Mijn 2 bazen hebben vakantie deze week, dus gelukkig geen vergaderingen