Hebben jullie nog last van de crisis? Mijn schoonmoeder werkt ook bij een transport bedrijf en die krijgen het rustiger nu vertelde ze.
tja het is stukken rustiger ja, maar het scheelt dat wij geen eigen wagens hebben die stil blijven staan wij hebben net een grote klant binnengehaald die over een maandje of 2 gaat beginnen dus veel werk met zich meebrengt...
he dames, ben vanmorgen weer terug naar de dokter geweest. de uitslagen van het bloed waren allemaal goed dus daar ligt het dus niet aan, wel moet ik nu met een psycholoog gaan praten over alles. ze dacht toch dat het een lichte vorm van pd is. nu heb ik weer zo'n emo dag net als vorige week... bah. mika begint nu weer een beetje wakker te worden en moet over een uurtje aan de pap . leon is naar het werk, ben ik van de ene kant wel blij om maar van de andere kant had ik toch liever dat hij hier was gebleven maar goed, gaat niet altijd. zit er op het moment dus ook flink even doorheen weet ook even niet wat ik met mezelf aan moet, steun van mijn ouders krijg ik niet, mijn vader is 24 uur met zn werk bezig en als ie al tijd heeft en we hebben het er over is ie te relationeel of hoe noem je dat te realistisch, niet zo van wil je er over praten maar meer zo van ja en je moet niet dit denken maar zus en je moet niet te ver vooruit kijken want je weet toch nooit (terwijl ik daar dus geen behoefte aan heb, wil dan gewoon mijn verhaal kwijt en iemand die dan zegt kom maar hier en ik ben er voor je) mijn moeder begrijpt het ook niet helemaal krijg van haar ook geen hoogte, toen ik vorige week zei dat ik misschien een lichte vorm van pd had zei ze alleen maar oh en begon toen over iets anders. mijn schoonmoeder daar in tegen snapt het dan weer wel omdat haar dochter dan een wat heftigere vorm van pd heeft, maar die heeft ook veel aan dr hoofd, kan wel goed met dr praten ze begrijpt me gelukkig wel en ze wil ook wel helpen hier in huis, maar ik kan haar dat dan weer niet aandoen omdat ze thuis al zoveel heeft (mijn schoonvader met name die is de hele tijd aant kwakkelen (ook geestelijk) en ze moet veel oppassen en alles. vriendinnen moeten allemaal werken dus daar kan ik zo bijna niet mee iets leuks gaan doen (ja van het weekend maar dan hebben hun ook allemaal andere dingen waar ze door de week niet aan toe komen). en nu hou ik op met mijn geklaag, want dat is toch nergens goed voor las dat veraatje weer zwanger was. Super tof! het is haar van harte gegund! verder heb ik weinig zinnigs meer te melden
Ja zij hebben ook maar een paar eigen wagens, geloof ik, en de rest huurden ze in (?) en dat scheelt dan weer.
hey daantje, als je wilt klagen moet je dat lekker hier doen hoor! zo kan je je ei even kwijt en hier luistert iedereen naar je en je moet niet denken dat je ego bent of zeurt ofzo want dat is niet zo. Reacties van mensen die je niet begrijpen zal je altijd blijven houden, jammer dat ze dan gewoon over wat anders beginnen in plaats van je vragen over het hoe en wat.
hey meid je zeut echt niet hoor. ik weet precies wat je doormaakt en er zijn altijd wel mensen die t beter weten of jou wel degelijk vinden zeuren maar als je niet lekker in je vel zit dan is t gewoon zo. de dokter wilde dat ik ook met een psygoloog ging praten maar dat zag ik zelf niet zitten. had geen zin om over mijn problemen te gaan praten met een vreemde dus toen heeft jeroen bij mij aangeboden om mijn verhaal aan te horen als ik ff gal wilde spugen of ff mijn ei kwjt wil. mijn schoonmoeder die haalt lijkt wel bewust t bloed onder mijn nagel vandaan sinds ze weet dat ik PD heb, en die was hier gisteren ook zo gezellig aan t doen en te zeggen wanneer nikita wel of niet moe was. kan daar zo kwaad en emo om worden maar gelukkig heb ik een man die mij heel erg steunt. dikke knuffel voor jou
Daantje dikke knuf voorjou en je weet dat je hier net zoveel mag klagen en zeuren en zanniken en ga zo maar door als je wilt! Daar zijn we ook voor, niet alleen voor de leuke dingen! en als iemand je zat is dan hoor je het wel Nee hoor schat gewoon blijven zeggen waar je mee zit dat helpt het beste dan ben je het tenminste kwijt!
meiden bedankt voor jullie lieve woorden. ikzelf zit er eigenlijk ook niet echt op te wachten om met een wildvreemde over mijn problemen te praten, maar leon wilde het wel perse eigenlijk maar misschien is het wel goed, heb het leon ook laten regelen, dat hij belt en hij de afspraak regelt enzo, want zelf lukt me dat echt niet. ga dr gewoon eens heen en kijk gewoon wat hij te zeggen heeft (het is ook nog eens een hij ). net belde een vriendin van me nog op om te vragen hoe het ging bij haar kan ik gelukkig ook altijd terecht, maar ze zit ziek thuis nu en heeft haar dochtertje ook thuis dus ze kan helaas niet langs komen. maar komt allemaal goed, ik overleef het wel mika is nu redelijk wakker dus ga er zo vandoor
ik ben er ook later weer.mijn ziekelingetje heeft een fles nodig. tot vanmiddag en daantje, rustig aan en t komt allemaal wel goed knuf voor jou