Weet je, soms kan het ook helpen om met een wildvreemde te praten. Ik heb zelf ook een tijdje bij een psycholoog gelopen toen ik nog studeerde en thuis woonde en die heeft me echt geholpen om alles op een rijtje te zetten. maar de eerste keer zat ik daar ook met knikkende knieen. Dikke knuf voor jou
Ik heb het ś avonds nog gezien op hart van NL, wat zonde van die prachtige boerderij zeg. Was echt een heel mooi huis. Weten ze al hoe de brand ontstaan is?
Het was een jongentje, hij had een zeldzame vorm van kanker, hij lag al in het ziekenhuis vanaf 2 weken oud. Het idee dat hij zn hele leventje niets anders heeft gekend dan pijn, behandelingen, ziekenhuiskamertjes etc vind ik echt zo erg
ja ik heb gelijk. Leuk leuk leuk Wel een gek idee dat de andere juli mama's alweer opnieuw mama gaan worden.
Grappig jullie zijn nu ook niet ver van elkaar uitgerekend. Zou wat zijn als jullie nu weer op dezelfde dag bevallen. Al hoop ik voor Veraatje dat deze uk niet ook twee weken extra blijft zitten.
he meiden, Hier even weer een berichtje van mij.. Ikzelf zit nog steeds te dubben wat ik nu qua werk moet gaan doen.. De weekenden wil ik graag vrij zijn en lekker van ons drieen genieten.. Weet nog niet heel goed wat ik moet doen.. Verder gaat het wel.. Met Sem gaat het ook goed! "s nachts nog redelijk een paar z wakker voor zijn speen.. Maar gaat steeds weer wat beter! Ik las en hoorde van buddy dat Veraatje weer zwanger is! Meid gefeliciteerd! Daantje voor jou een dikke knuf! Liesje, Dat werk wat jij doet.. Is dat soort secetaresse? Ramoontje en Senn heel veelplezier vandaag! Meiden ik weet het verder even niet meer... Liefs
Ik moet er weer vandoor, zometeen de begrafenis van mijn oma. Zijn er al meer kindjes die staan? Roan gaat overal staan, word er soms niet goed van, en af en toe valt hij flink hard om. Een valhelmpje kan hij wel gebruiken. Damian was eens stuk later met staan (9mnd) maar die viel haast nooit (dat ik mij kan herinneren tenminste haha)
Sterkte meid! Sem staat nog niet ja aan de hand.. Maar heeft ook ng geen goede evenwicht.. Hij kruipt ook nog lang niet teigeren zelfs nog niet..
hoezo zit jij te dubben met je werk? kan je kiezen dan? nee ik ben geen secretaresse...ik zit op dit moment op de customer service van een expediteur...monitoren van zendingen, checken of ze afgeleverd zijn of worden enz enz