nee niet echt...Rihanna gaat alleen staan als ze bij je op je been zit met de voetjes aan elke kant...anders nog niet
nee helemaal niet meer, hij zei altijd dat hij graag 2 kindjes wilde maar nu niet meer hij vind het gezin zo compleet en ik zooooo niet compleet
Nee kna niet keizen hoor.. Maar ik werk in de zorg.. En ik moet dus ook om het weekend.. Maar sinds Sem er is is dat me dat steeds meer tegen gaan staan.. Mijn vriend werkt van maandag t/m vrijdag en is elk weekend lekker vrij! En dat wil ik ook!
dat is een 'nadeel' van de zorg..ik heb gelukkig ook een baan van ma t/m do en dan lekker 's weekends vrij ik zou ook liever het weekend niet willen werken maar ja als het niet anders zou kunnen..... wel balen hoor meid
dankje....ik baal er ook wel goed van...(zacht uitgedrukt) maar ja misschien verandert ie nog wel van gedachten (hoop ik) hij schat zelf de kans dat ie van gedachten verandert op 10 %
staan nee hoor, jurre is al goed bezig met zitten en omrollen, maar staan.... (was al zo trots op het zitten )
ja echt wel! Ik hoop en duim voor je dat hij nog bijdraait! Misschien als je het onderwerp even een tijdje laat rusten Ik duim voor je!
ik heb het er voorlopig ook niet meer over, dit gesprek heeft pijn genoeg gedaan...ik kan me er ook nog niet bij neerleggen en ik hoop dus ook dat hij bijdraait en toch een tweede kindje erbij wil hebben (en anders laat ik gewoon stiekum de pil staan )