ik herken het van toen ik zwanger was van Rihanna overdag werken en de hele avond plus de hele nacht slapen en 's morgens bij het opstaan gewoon nog moe zijn he hoort er allemaal bij meid!
Zo Senn en gezin zijn weer weg en hopelijk inmiddels een heel eind overweg naar huis . Het was reuze gezellig en de kids zijn hartstikke lief geweest. Ze hebben heerlijk met zijn allen gespeeld, de groteren met elkaar en de 2 kleintjes ook met elkaar (totdat Joost op een gegeven moment Karsten een dreun met een plastic bakje gaf ). Ze hebben gezellig met zijn allen hier een boterham mee gegeten en Senn heeft nog even Rick toegesproken over zijn slapen....en nu maar hopen dat het werkt . Senn, ik vond het echt hartstikke gezellig....doen we gauw weer . (en fijn dat Karsten zo goed heeft geslapen hier , Joost is ook zo moe maar wil dus niet slapen )
Nou ik ga nog weer even bij de wasmachine kijken hoever die is..... Ben vanavond weer terug . (Sorry Liesje, maar nog een klein uurtje en dan mag je naar huis )