nou ik durfde eigenlijk ook niet, maar ik dacht hoe langer is wacht hoe minder ik durf dus met 5,5 week na de bevalling heb ik het geprobeerd en het ging lekker
Liesje, ik had ook het laarzen probleem! Bij van Haren hadden ze van die soort van Paardrijlaarzen in de aanbieding voor 35 euries enne mijn klapkuiten passen erin! Kep ze in het camel en zwart gekocht enne lopen HEERLIJK!
Ik was al vet snel weer aan het eeeh... bedgymen Maar jah, ik heb natuurlijk mijn zwangerschap onthouding gehad...
ben toevallig afgelopen zaterdag daar nog geweest maar niks naar mijn zin kunnen vinden...kwam misschien ook wel omdat het daar zo ontzettend druk was...
waren dat die die je aanhad toen je hier was? Die waren leuk, zagen er neit uit als laarzen van 35 euries...
Haha ik gah ook altijd alleen... Laatst ging ik met Yaron, dus hij zegt jah die broek zit mooi (Een spijkerbroek) nou ik zei al moet ik niet een maatje kleiner? Welnee! Zit perfect... Dus jah ik koop m en hij zakt gewoon van me kont af hahahaha....
die ik dus had was wel ok, niet mega prachtig maar kan er mee door.. maar nu dus niet meer.. of ik moet kont vulling kopen ofzo.. dan kan het weer. heb je hem niet geruild?
Dat heb ik met Leroy, die vind het ronduit verschrikkelijk, das er egt zo 1 die boos buiten de winkel blijft staan (zonder peuk dan )