hihi dat doet Sandro ook in dat badzitje. Lijkt mij niet echt comfortabel maar daar denken onze zoontjes blijkbaar anders over!
Kep ff snel gekeken maar wat een cute pic's! Enne Joost en karsten kunnen het goed met elkaar vinden hihihhii
Meid ik heb maar 1 woord voor je waarom het nu zo drama is: GROEISPRONG! Heb er hier ook een die er last van heeft.
Lieve dinnetjes ik ga afsluiten en nog even wat tv kijken met mannetje. Misschien tot morgenavond afhankelijk hoe moe ik ben van het werken. Mocht ik niet online komen wil ik Joost alvast een hele fijne 7e vermaanddag wensen.
Gaat heel goed moet ik zeggen. Rick had alleen een stunt..... Ik was Joost aan 't afdrogen, zegt ie ineens "mama bah vies", dus ik "wat is bah vies Rick?", "kijk mama, Rick poep gedaan bah is vies" Heeft ie dus gewoon echt nog nooit gedaan . Ik was blij dat Pat thuis was, want Joost had alleen een luier aan, maar ik kon Rick natuurlijk niet in bad laten zitten zo. Dus Pat naar boven geroepen om Rick aan te kleden, kon ik verder met Joost . Oh en Senn, Rick heeft voor het in bad gaan een grote plas op de wc gedaan .
Zou je denken want ik heb het idee dat Tygo al MAANDEN! in zo'n groeisprong zit. Het @%@% is is dat ie NU wel in 1x is gaan slapen maar ik heb liever (als ie dan perse zo'n drama moet maken) dat NU doet dan midden in de nacht...ik schaamde me dood voor de buren! Zo ging ie tekeer! Pffff ik wordt er echt gek van... Maar goed laten we hopen dat het maar weer zo'n fase is