Hij werkt 4 dagen. Op 2 van deze dagen gaat Sandro naar het kdv dus het gaat maar om 2 dagen. Is voor iedereen dus wel goed te doen gelukkig. Maar hoe blij ik ook ben met de hulp, ik kan niet wachten totdat ik alles zelf weer kan doen!
Meisjes ik ga nog even sporten (lees: op de wii-fit). Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!
en dat voor de keukenconcurrent wij hadden een superdeluxe keuken inclusief inbouwapparatuur , granieten aanrechtblad en installatie van grando voor 10.000 euries
nee ik mocht hem al die tijd inderdaad niet optillen en kon hem vooral in het begin ook niet echt goed op schoot hebben ivm mijn buik. Dat gaat nu wel beter. Heb ondanks de pijn mijn borstvoeding wel doorgezet zodat ik toch nog een beetje intiem met hem kon zijn. Op de dagen dat ik normaal alleen met hem was hebben mijn zusje en moeder steeds (en nog steeds) geholpen.
moet wel heel eerlijk bekennen dat het al weer eventjes goed gaat, maar steeds als ik dat zeg is het de eerstvolgende sessie weer raak
KK mag ik je even een tactische vraag stellen? Hoe ga jij dat straks doen als de kleine er is. Heel veel dingen in je huis zal Esmée ook nog nodig hebben zoals de box, de wandelwagen, het meubilair? Hoe gaan jullie dat doen? Komt er een duowagen? En komt er volledig 2de babykamertje met ledikantje en commode? Kijk een 2de stoel lijkt met logisch, want daar zitten ze allebei nog jaren in maar voor de rest lijkt het me moeilijk. Ik vroeg me dat namelijk laatst zelf ook af hoe wij dat moeten doen als Merel al die spulletjes nog nodig heeft en er ook een 2de op komst is. Vind dat nogal een lastig punt.
ja is het ook. ik ben heel blij met de hulp, maar vind het echt vreselijk dat ik zelf niet voor hem kan zorgen.
thnx Ben met de lunch naar huis gegaan, mijn oor begon weer pijn te doen en hoofdpijn Mees moest ik net alweer verschonen, die spuugt allemaal slijm en er komt dan voeding mee. Volgend weekend gaan we een lang weekend weg, heerlijk nu al zin in. We zijn er ook wel aan toe vrees ik