Heb ik altijd al gedacht Ach ja bazen..... het is dat ze handig zijn voor de maandelijkse vulling van de bankrekening maar anders....
hoi meiden lekkere nacht gehad! er niet 1x uitgehoeven! alleen ik wakker met zere (.)(.), maar ja daar wennen ze ook wel aan! vandaag wordt mijn huis gecontroleerd door gastouderbureau.... ben benieuwd!
ja helaas wel ja.... en vanacht was meneer lekker aan het spoken 2 uur, 4 uur, 4.45 uur, 5.30 uur....ik zit er een beetje doorheen. Vanavond neemt dennis de "dienst" op zich. Ik heb vanochtend gewoon tegen hem zitten mopperen en nu voel ik me nog slechter. Dat is toch niet goed, dat je tegen je eigen kind zit te mopperen? nou ja, heb mijn portie al gehad vandaag en heb ff lekker alles eruit gegooid voordat ik de auto in stapte nou ja, nu weer op mijn werk, ff "verlost"! ach het jochie kan er ook niks aan doen, helaas ik ook niet.... vanavond om 21 uur naar bed denk ik en miss ook wel eerder naar huis, ik zie wel. fijne dag dames!
Zo, goedemorgen.. Hier weer goede nacht gehad gelukkig. 7 uur gisteravond sliep ze tot vanmorgen 7 uur en nu slaapt ze weer.. Jeetje, ik was me vanmorgen toch een portie misselijk toen ik wakker werd.. ale:
Goedemorgen, hier ook een goede nacht gehad, van acht tot acht. Julian was aan het huilen omdat hij op zijn buik lag boven in het bed en zich niet meer terug kon draaien want aan de ene kant was het hoofdeinde van het bed en aan de andere kant had ie wat knuffels verzameld waardoor die niet terug kon
je kann niet vroeg genoeg met t huishouden beginnen Nu is die nieuwe kruidvatluierreclame op tv... wat is die irritant zeg!
haha, nee hoor ik blijf juf! maar ga 1 dag in de week op kleintje van vriendin passen en zij 1 dag in de week op jurre.... maar belastingtechnisch is het beter om dat officieel te regelen...
haha, chocoholic!! (ben zelf van puur en gelukkig voor de lijn zijn al die dingen meestal in melkchoco!)